کد خبر: 336178
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۳۱:۱۴
| |

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

مطالبات پیمانکاران با برات کارت الکترونیکی پرداخت می‌شود

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف در مدیریت شهری گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های غیر ضرور باید در اولویت قرار گیرد.

مطالبات پیمانکاران با برات کارت الکترونیکی پرداخت می‌شود
کد خبر: 336178
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۳۱:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالحمید امامی با اعلام این مطلب در نشست شورای معاونین مالی و اقتصاد شهری مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت ها با اشاره به ابلاغ بخش نامه کاهش هزینه‌ها در شهرداری تهران افزود: در این زمینه ستادی تشکیل شده تا با پایش و نظارت موثر نقش تاثیر گذاری در عملیاتی شدن این بخش نامه ایفا کند.

وی کسب رضایتمندی شهروندان را از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری بر شمرد و تاکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا در ارائه‌ خدمات مطلوب به شهروندان موفق باشد و امید را در دل آنان زنده نگه دارد.

معاون شهردار تهران، پیگیری وصول مطالبات شهرداری تهران از دولت و سایر ارگان ها را از دیگر برنامه های مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: بخشی از مطالبات طی سال گذشته احصاء و شناسایی شده و تا پایان سال جاری قابل پیگیری و وصول است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تسویه تسهیلات و دیون مطالبات ادامه داد: پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران از مهمترین نگرانی‌های مدیریت شهری است و ما امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب، این مهم تسریع شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه گفت: بر همین اساس استفاده از برات کارت الکترونیکی جهت پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران از دیگر برنامه های معاونت مالی و اقتصاد شهری در سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، امامی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی بلند مدت در معاونت مالی و اقتصاد شهری افزود: در همین راستا کارگروهی با حضور صاحب نظران و اساتید برای ارایه برنامه های بلند مدت تشکیل شده است.

این نشست به منظور بحث و تبادل نظر حل و فصل مسائل و مشکلات مناطق و سازمانها, ارائه رویکردها و اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد؛ همچنین مدیران کل تشخیص و وصول درآمد، امور مالی و اموال، خزانه داری و امور مجامع به ارائه گزاش، نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها