معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

رشد 62 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: جشن عاطفه ها در سراسر کشور در 2 مرحله درحال برگزاری است که در این جشن بسته های لوازم التحریر به ارزش 400 هزار تومان برای دانش آموزان نیازمند تهیه می شود.

رشد 62 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری
کد خبر: 336186
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۱:۵۱:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا عسکریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادجشن عاطفه‌ها ، درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: این جشن به مناسبت بازگشایی مدارس در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن هفتم و هشتم شهریورماه برگزار شد و در این طرح مراکز تولیدی و عموم مردم کمک کردند تا مایحتاج اولیه تحصیل فرزندان نیازمندان را مهیا کنند.

وی گفت: کمیته امداد بسیاری از فرزندان یتیم و محسنین را تحت پوشش دارد و در تحصیل به این افراد کمک می‌کند.

عسکریان افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از دهم تا پانزدهم مهر در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود و مدیران مدارس‌، اولیا و دانش آموزان در قالب برگزاری جشنواره نیازهای دانش آموزان نیازمند را برطرف می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: بسته‌هایی که به دانش آموزان ارائه می‌شود، 400 هزار تومان ارزش دارد و شامل لوازم التحریر، لباس، کفش و کیف است.

وی بیان داشت: جشن عاطفه‌ها بزرگ‌ترین جشن کمیته امداد بعد از جشن نیکوکاری است و پیش بینی می‌کنیم که حدود 50 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

عسکریان افزود: در جشن نیکوکاری 62 درصد رشد کمک‌های مردمی داشته‌ایم که بالای 300 میلیارد تومان جمع‌آوری شد. در جشن رمضان نیز افزایش کمک‌های مردمی را داشته‌ایم و پیش بینی ما این بود که 128 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 200 هزار تومان تهیه و به مناطق محروم ارسال شود که این بسته‌ها از مرز 230 هزار گذشت و 154 میلیارد تومان اطعام کمک شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: عید قربان امسال نیز 64 درصد رشد کمک‌ها را داشته‌ایم و هم اکنون نیز جشن عاطفه‌ها در حال برگزاری است و یقین داریم بر اساس آمارهای اولیه نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری خواهیم داشت.

وی بیان داشت: علیرغم همه مشکلات اقتصادی شاهد آن هستیم کمک‌های مردم به نیازمندان افزایش یافته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها