کد خبر: 336219
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۴:۳۰
| |

سرمربی سایپا:

تفکر ما بر محور قهرمانی می‌چرخد

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: با حضور تیم‌هایی چون باریج اسانس کاشان، ذوب‌آهن اصفهان و نیز اضافه شدن سایپا به طور حتم لیگ پویاتر خواهد شد.

تفکر ما بر محور قهرمانی می‌چرخد
کد خبر: 336219
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۴:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ مریم هاشمی روز شنبه گفت: باشگاه سایپا تیم والیبال زنان را برای قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده خواهد کرد و امیدواریم این اهداف تحقق یابد. این امر منوط به جذب بازیکن خوب برای مسابقات است اما در نهایت تفکر ما بر محور قهرمانی می‌چرخد.

وی افزود: برای جذب بازیکنان جوان، نوجوان و امید فراخوان زدیم تا برای حضور در لیگ برتر تست بدهند. همچنین باید در کنار رقابت‌های لیگ، تیم دیگری را برای مسابقات استان تهران تشکیل دهیم. باید بازیکنان خوبی را جذب کنیم تا به قهرمانی دست یابیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا عنوان کرد: 13 و 17 شهریور تست بازیکنان جوان، نوجوان و امید انجام خواهد شد. در همین حین هم تلاش می‌کنیم تا بزرگسالان را سرمیز قرارداد بیاوریم.

وی تاکید کرد: به یقین با افزایش تیم‌ها و نیز حضور تیم هایی چون بازیج اسانس کاشان و ذوب آهن در این فصل لیگ پویا و بهتری را خواهیم داشت. تعداد تیم‌های شرکت‌کننده و کیفیت لیگ خیلی مهم است و خدا را شکر در این فصل تیم سایپا با تفکر و مدیریت خوب و حمایت باشگاه به جمع تیم‌های دیگر در لیگ برتر اضافه شد.

هاشمی یادآور شد: اکنون متقاعد کردن یک باشگاه برای آنکه به تیم‌داری از زنان بپردازد بسیار مشکل است اما خوشبختانه مسئولان باشگاه سایپا حامی ورزش زنان هستند و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی مزد زحمات مدیریت و کارکنان سایپا را بدهم.

باشگاه سایپا امسال برای نخستین بار قصد دارد در لیگ برتر والیبال زنان شرکت کند.

مریم هاشمی که سابقه سرمربیگری و مربیگری تیم‌های ملی بزرگسالان و امید و تیم دانشگاه آزاد را به مدت 10 سال در کارنامه خود دارد، با توافق مسئولان باشگاه سایپا، هدایت تیم والیبال نارنجیپوشان را در فصل 98 لیگ برتر ایران برعهده خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها