لوکاکو:

نویل حق ندارد در مورد حرفه‌ای بودن من اظهارنظر کند

«روملو لوکاکو» معتقد است ستاره اسبق منچستریونایتد حق ندارد وی را به دلیل جدایی از شیاطین سرخ «غیرحرفه ای» بنامد. او در واکنش به موضوع اظهار داشت: نِویل برای گفتن این حرف‌ها پول می‌گیرد اما من برای فوتبال بازی کردن.

نویل حق ندارد در مورد حرفه‌ای بودن من اظهارنظر کند
کد خبر: 336221
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۳:۱۲:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ مرد 26 ساله بلژیکی بدنبال فصلی سخت در اولدترافورد، انگلیس را به مقصد ایتالیا و اینترمیلان ترک کرد؛ اتفاقی که انتقاد شدید «گری نویل» ستاره اسبق یونایتد را به همراه داشت.

نویل پیش از نهایی شدن قرارداد در توییتی نوشت: او (لوکاکو) اذعان کرد که اضافه وزن دارد! او بیش از 100 کیلو است و در عین حال بازیکن منچستریونایتد است! او به روند گلزنی ادامه خواهد داد و عملکرد خوبی در اینتر خواهد داشت اما «رفتار غیرحرفه ای» واگیردار است.

در این بین، لوکاکو در مصاحبه ای، پاسخ اظهارات نویل را اینگونه داد: او می‌تواند در مورد آمادگی بدنی من نظر بدهد اما هرگز این اجازه را ندارد در مورد حرفه‌ای بودن من اظهار نظر کند یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکرده ام!

وی ادامه داد: این موضوعی است که او نمی‌تواند به آن ورود کند چرا که تمام سرمربی‌هایی که تاکنون داشته ام نظری غیر از این دارند؛ «اوله گانر سولسشر» چه نظری دارد؟ او در مورد من چه نظری دارد؟ نظر سولسشر این است که من همواره سخت تلاش می‌کردم و نهایت تلاشم را برای بهتر شدن انجام می دادم.

لوکاکو در ادامه افزود: نظر «خوزه مورینیو» و «روبرتو مارتینز» هم همین است و حالا هم «آنتونیو کونته» چنین نظری دارد؛ سال گذشته تنها یک فصل بد بود و در فوتبال طبیعی است و در این شرایط شما باید رو به جلو حرکت کنید؛ قصد ندارم یک جا بنشینم و واکنش و تفکر منفی داشته باشم؛ ما انسان های بالغی هستیم؛ نویل کارشناس است و پول می‌گیرد که از این جور حرف‌ها بزند اما من برای فوتبال بازی کردن پول می‌گیرم و تنها هدفم ارائه بهترین نمایش در اینتر است همین.

زمانی که لوکاکو در سال 2017 از اورتون با قراردادی 75 میلیون پوندی راهی اولدترافورد شد، از وی انتظارات زیادی می‌رفت و درخشش در گودیسون‌پارک موجب شد تا همه او را جانشین شایسته‌ای برای «زلاتان ابراهیموویچ» بدانند.

مرد بلژیکی تحت هدایت مورینیو آغاز امیدبخشی داشت و در 10 بازی نخست 11 گل به ثمر رساند اما برای ادامه این روند به مشکل برخورد و تقلای زیادی کرد.

سولسشر پس از به دست گرفتن سکان هدایت یونایتد از مورینیو، «مارکوس رشفورد» و «آنتونی مارسیال» را برای پست مهاجم مرکزی به لوکاکو ترجیح داد و همین امر مسیر را برای جدایی لوکاکو هموار کرد.

با این وجود، ستاره بلژیکی به هیچ عنوان نسبت به پیوستن به اینتر پشیمان نبوده و در این خصوص تاکید دارد: یونایتد تجربه‌ای است که بابت آن سپاسگزارم؛ البته تجربه خوبی نبود چرا که برخلاف میل باطنی من که دوست داشتم با این تیم افتخارآفرینی کنم، موفق به بردن جام نشدیم اما آنها فرصتی را در اختیار من قرار دادند؛ فرصت بازی کردن در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان و از این رو همیشه برای آنان احترام قائل هستم اما در نهایت جدایی و تجربه ای جدید و متفاوت برای من بهتر بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها