کد خبر: 336277
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۵:۰۹:۵۳
| |

ارزانی مسکن شر درست می‌کند

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش حباب‌گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌ شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است.

ارزانی مسکن شر درست می‌کند
کد خبر: 336277
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۵:۰۹:۵۳

اعتمادآنلاین| بعد از شنیدن این خبر به میان مردم رفتیم تا نظرشان را درباره روند نزولی قیمت مسکن بپرسیم.

آقایی که دو عدد مسکن زیر بغل زده بود و یکی هم در دست داشت گفت: من برای خرید مسکن از کیسه پارچه‌ای استفاده می‌کنم تا پلاستیک مصرف نشود.

خانمی که خوشحال بود گفت: امروز بهترین شنبه زندگی‌ام بود. یک خانه برای دخترم در جردن، یکی برای پسرم‌ در تجریش و یکی برای خودم در اکباتان خریدم و فیلم خریدم را به همراه فاکتور برای شبکه بی‌تربیت من‌وتو فرستادم اما می‌دانم که پخش نمی‌کند.

آقایی که روی صندلی پارک‌ نشسته بود گفت: من همیشه به زنم می‌گفتم گرانی روزی تمام می‌شود اما او قبول نمی‌کرد. از دولت ممنونم که روند را نزولی کرد.

خانمی که پلاکارد در دست گرفته بود گفت: باید به زیست شبانه نه بگوییم. اگر خانه ارزان بشود مردم بی‌دغدغه می‌شوند و شب‌ها راه می‌افتند توی کوچه و خیابان. ارزان شدن خانه کار غرب است.

آقایی که علیه زیست شبانه شعار می‌داد گفت: غرب اول زیست را وارد درس بچه‌های ما کرد و حالا زیست شبانه را ترویج می‌کند. من هم با گرانی موافقم. ارزانی در شرایط کنونی به صلاح نیست.

خانمی که یک بنر در دست گرفته بود گفت: ارزانی بشود مردم از فکر و خیال بیرون می‌آیند و تقاضاهای مشکوک می‌کنند. دولت باید گرانی را حفظ کند.

آقایی که یک بلندگو در دست داشت از همان پشت بلندگو گفت: ارزانی انسان را از تلاش بازمی‌دارد و انسان در ارزانی به‌دنبال تفریحات خواهد بود و این خوب نخواهد بود.

بعد هم شعار داد: گرانی‌های مسکن تمدید باید گردد!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها