کد خبر: 336350
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۰:۴۷:۵۳
| |

در نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های لیگ برتری با مارک ویلموتس مطرح شد؛

استراماچونی: به فدراسیون بابت ساختاری که ایجاد کرده، تبریک می‌گویم/ خواکین: درهای پرسپولیس همیشه به روی تیم ملی باز است

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های لیگ برتری با مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال بابت ساختاری که به وجود آورده، تبریک گفت.

استراماچونی: به فدراسیون بابت ساختاری که ایجاد کرده، تبریک می‌گویم/ خواکین: درهای پرسپولیس همیشه به روی تیم ملی باز است
کد خبر: 336350
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۰:۴۷:۵۳

اعتمادآنلاین| در حالی که ورود خبرنگاران به نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های لیگ برتری با مارک ویلموتس ممنوع بود، روابط عمومی فدراسیون فوتبال بخش‌هایی از اظهارات سرمربیان تیم‌ها را منتشر کرد که در زیر آمده است:

مهدی تاج اظهار داشت: نمی‌خواهم درباره لیگ صحبت کنم. اکنون در کنار شما هستیم تا در رابطه با مشکلات و شرایط با یکدیگر گفت‌وگو کنیم. این جلسه فنی بین مربیان است تا نگاه فوتبالی داشته باشیم و بتوانیم راه‌گشای مشکلات فوتبال باشیم. مایل به برگزاری این جلسه بودیم و از اینکه اکنون در جمع شما هستیم، خوشحالم. محور اصلی این نشست، ویلموتس و سرمربیان لیگ برتر هستند و ما شنونده نقطه نظرات شما عزیزان هستیم. این حق شماست که از نزدیک با ما صحبت کنید و حق ماست که با یکدیگر گفتگو داشته باشیم.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال درباره این جلسه اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم و بابت ساختاری که ایجاد کرده، تبریک می‌گویم. این ساختار، حمایت حداکثری از تیم‌های ملی است. خیلی مهم است که از تمامی رده‌های سنی، تیم ملی دارید و این امر به رشد فوتبال و آینده تیم ملی کمک می کند. در زمینه فنی و برگزاری نشست‌های این چنینی باید بگویم که فدراسیون کار مناسبی را در پیش گرفته که امیدوارم ادامه‌دار باشد.

خواکین دستیار گابریل کالدرون که از طرف باشگاه پرسپولیس در این نشست حاضر بود، خاطرنشان کرد: کالدرون به دلیل سفر به چین عذرخواهی کرد که نتوانست به این مراسم بیاید. از دعوت شما ممنونم و به خاطر داشتن بازیکنانی که کیفیت بالایی از خود نشان دادند، تشکر می‌کنم. ما تازه وارد ایران شدیم و اینجا هستیم تا به تیم ملی کمک کنیم. درهای پرسپولیس همیشه به روی شما باز است و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها