تلاش فیورنتینا برای جذب پولیتانو از اینتر

بنفش‌پوشان فلورانس همچنان در پی به خدمت گرفتن بال اینتر هستند.

تلاش فیورنتینا برای جذب پولیتانو از اینتر
کد خبر: 336375
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۲۲:۲۶:۴۶

اعتمادآنلاین| باشگاه فیورنتینا قصد دارد متئو پولیتانو بال ایتالیایی تیم فوتبال اینتر را به خدمت بگیرد، اما دو باشگاه هنوز برسر رقم این انتقال به توافق نرسیده‌اند. پولیتانو از چند هفته پیش در لیست خرید فیورنتینا قرار گرفته است.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، در حالی‌که تنها دو روز دیگر به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال اروپا باقی مانده، بنفش‌پوشان فلورانس برای خرید این بازیکن 30 میلیون یورو پیشنهاد داده‌اند، اما اینتر به مبلغی کمتر از 35 میلیون یورو رضایت نخواهد داد، زیرا قصد دارد این پول را صرف خرید آنته ربیچ، مهاجم کروات تیم اینتراخت فرانکفورت کند.

انتقال ربیچ به اینتر یک موفقیت برای فیورنتینا محسوب می‌شود، زیرا وقتی مسئولان این باشگاه تابستان سال 2018 این بازیکن را به مبلغ 2 میلیون یورو به اینتراخت فروختند در قرارداد او بندی گنجاندند که طی آن 30 تا 50 درصد از هرگونه انتقال در آینده به این باشگاه تعلق بگیرد.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو کارشناس شبکه «اسکای اسپورت ایتالیا» ادعا کرده که آخرین پیشنهاد فیورنتینا برای جذب پولیتانو 30 میلیون یورو خواهد بود.

دو باشگاه اخیراً هم با یکدیگر یک معامله انجام داده‌اند و بازیکنان‌شان را با هم معاوضه کرده‌اند. اینتر کریستیانو بیراگی را با بند خرید قطعی از فیورنتینا قرض گرفت و فیورنتینا هم انریکه دالبرت را از نراتزوری به صورت قرضی جذب کرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها