محسن پیرهادی، چهره نزدیک به قالیباف:

اصولگرایان رهبر ندارند/ تصمیم‌گیری‌ها و ائتلاف‌ها نباید پشت درهای بسته رقم بخورد

محسن پیرهادی، چهره نزدیک به قالیباف و دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با تاکید بر نیاز اصولگرایان به رهبری، گفت: مدیریت جریان اصولگرا از طریق شورای وحدت در حال پیاده سازی است که نیمی از آن پیشکسوت و مابقی جوانان هستند و بیشتر اضلاع اصولگرایی را شامل می شوند.

اصولگرایان رهبر ندارند/ تصمیم‌گیری‌ها و ائتلاف‌ها نباید پشت درهای بسته رقم بخورد
کد خبر: 336453
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن پیرهادی، با تاکید بر اینکه هیچ جریانی بی نیاز از راهبر یا لیدر نیست، گفت: باید فرد یا افرادی باشند که جریان اصولگرا را هم تا نیل به اهداف سیاسی و اجتماعی مورد نظر که همانا نزدیک شدن به جامعه آرمانی است، راهبری کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و رهبری سیاسی، باید ویژگی هایی داشته باشد که نقش آن را متمایز کند؛ خاطرنشان کرد: نخست، بنای جریان اصولگرا و عموم نیروهای انقلابی بر این نیست که در حوزه تصمیم گیری و کنش سیاسی، ریاستی و بالا به پایین برخورد کنند.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ادامه داد: دیگر آنکه، تصمیم گیری های مهم از قبیل ائتلاف ها، تعیین شاخص ها و بررسی مصادیق، قرار نیست پشت درهای بسته رقم بخورد و اغلب اضلاع اصولگرایی هم به این باور دارند. این یعنی سران اصولگرا، بیش از آن که در موضع تصمیم گیری باشند، در جایگاه هماهنگی و تالیف قلوب و همگام سازی جریان ها و نیروهای انقلابی هستند.

پیرهادی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: فرد یا افرادی که مسئولیت رهبری یک جریان سیاسی را بر عهده می گیرند، باید هم در پیشگاه مردم و هم برابر اجزای جریان نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند. این نکته مهمی است که از آن غفلت شده است. این نکته مهمی است که از آن غفلت شده است.

وی در ارتباط با شخص رهبر در جریان اصولگرا، گفت: در شرایط فعلی، هیچ شخص واحدی به عنوان رهبر قطعی و به اصطلاح تابلودار اصولگرایان که با همین عنوان به مردم هم معرفی شده باشد مطرح نیست، مدیریت جریان اصولگرا از طریق یک شورای فعال در حال پیاده سازی است که نیمی از آن ها، پیشکسوت ها و نیمی هم جوانان هستند و بیشتر اضلاع اصولگرایی را شامل می شود.

این فعال اصولگرا ادامه داد: این تشکیلات که شورای وحدت نام گرفته، جلسات منظم و مستمری دارد و تا همین جا هم، همدلی و وفاق خوبی در میان نیروهای انقلابی ایجاد کرده است و از این منظر، کارنامه قابل قبولی دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها