کد خبر: 336554
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۱:۵۸:۴۸
| |

اتلتیکومادرید تنها تیم بدون گل خورده لالیگا

یان اوبلاک در دو هفته‌ای که از لالیگا گذشت اجازه نداد دروازه اتلتیکو مادرید باز شود.

اتلتیکومادرید تنها تیم بدون گل خورده لالیگا
کد خبر: 336554
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۱:۵۸:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ اتلتیکو مادرید تنها تیم حاضر در لالیگاست که گلی دریافت نکرده است. یان اوبلاک نه برابر ختافه و نه برابر لگانس دروازه‌اش باز شد. در هر دو بازی روخی بلانکو با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. دروازه‌بان اسلوونیایی به دنبال پنجمین سامورای پیاپی خود است تا به رکورد رماتایس و ویکتور والدس برسد. اوبلاک اگر به این رکورد دست یابد با والدس در رکورد و تعداد برابر می‌شود. دروازه‌بان پیشین بارسلونا تنها دروازه‌بانی است که این جایزه را به طور پیاپی به دست آورده است.

علاوه بر اتلتیکو یک تیم نیز تا پایان هفته دوم دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود. این تیم آلاوس بود. پاچچو در پیروزی یک بر صفر برابر لوانته و تساوی بدون گل مقابل اسپانیول کلین شیت کرد. دروازه‌بان آلاوس پس از بازی سوم همچنان بدون گل باقی ماند اما تیمش دروازه‌اش باز شد. او زمانی که خود را برای دیدار برابر ختافه گرم می‌کرد دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر نتوانست به میدان برود. آلاوس یک بر یک مقابل میزبانش مساوی کرد تا همچنان اوبلاک به قدرتنمایی‌اش ادامه دهد.

اوبلاک تا ساعت 21:30 برابر ایبار در واندا متروپولیتانو بازی نخواهد کرد. ایبار تیمی است که در بازی‌های قبلی همیشه در این ورزشگاه گلزنی کرده است. این تیم در فصل 18-2017 دو بار در واندا گلزنی کرد و فصل گذشته یک گل به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها