انصاری‌فرد:

تلاش داریم در ترکیه و یا دبی جلسه‌ای را برانکو برگزار کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «گابریل کالدرون» و سایر اعضا کادر فنی هنوز پولی دریافت نکرده‌اند و امیدوارم در چد روز آینده بتوانیم پیش پرداختی به بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم.

تلاش داریم در ترکیه و یا دبی جلسه‌ای را برانکو برگزار کنیم
کد خبر: 336590
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۲:۵۲:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حسن انصاری‌فرد روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: حامی مالی حدود 15 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده که صرف بدهی‌ و پرداخت به شاکیان شده است. امیدوارم در چند روز آینده بتوانیم پیش پرداختی به بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم. از طرفی هنوز به کالدرون و و دستیارانش هم پولی پرداخت نکردیم. باید با برنامه پرداختی داشته باشیم تا آرامش تیم حفظ شود.

وی در مورد بدهی‌ باشگاه نیز گفت: این مبلغ را نگویم بهتر است چرا که مبلغ خیلی سنگین است. البته این را هم بگویم که وقتی در راه آهن بودم 18 میلیارد تومان بدهی داشتیم که همه آن را پرداخت کردیم.

انصاری‌فرد خاطر نشان کرد: در صدد هستیم تا همه مشکلات را حل کنیم. البته برخی مشکلات به کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته و برخی دیگر هم مانند پرونده «برانکو ایوانکوویچ» به فیفا کشیده شده است. تلاش داریم در ترکیه و یا دبی جلسه‌ای را برانکو برگزار کنیم. درخواست او زیاد است و از طرفی در صندوق باشگاه نیز پولی نیست. من با آگاهی از تمام این مشکلات به پرسپولیس آمدم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن جدید و جدایی «علی علیپور» نیز گفت: در لیست تیم جای خالی نیست و نمی‌توانیم بازیکن جدیدی بگیریم و از سوی دیگر علیپور نیز پیشنهادهای خوبی دارد اما نمی‌توانیم به این بازیکن اجازه جدایی بدهیم. شرایط را برای این بازیکن توضیح دادم و فکر می کنم که برای ماندن قانع شده باشد.

وی در مورد زمان تحویل سوپر جام هم خاطر نشان کرد: این جام برای پرسپولیس است چرا که طبق مصوبه سازمان لیگ، سوپر جام به تیمی خواهد رسید که قهرمان لیگ و جام حذفی شده باشد.

انصاری‌فرد در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش در خصوص حضورم در پرسپولیس با من صحبت کرد و در نهایت هیات مدیره به جمع‌بندی رسید و من هم تصمیمات اعضای هیات مدیره را پذیرفتم. در همه جای دنیا رئیس مجمع پیشنهاد خود را به هیات مدیره اعلام و آنها تصمیم نهایی را می‌گیرند. حضور من در پرسپولیس با توافق اعضای هیات مدیره بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دوران حضورش در پرسپولیس و برکناری «علی پروین» در سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: «علی پروین» بزرگ فوتبال ایران است و همیشه برای او احترام ویژه‌ای قائل بودم. باید همیشه حرمت پیشکسوتان حفظ شود. در آن زمان پرسپولیس نتایج مناسبی نگرفت و در رده سیزدهم جدول قرار داشت. همه انتظار ایجاد تغییر را داشتند و این موضوع را با او در میان گذاشتم. پروین هم گفت هر زمانی که لازم است این کار را انجام دهم و به همین خاطر با «آری‌ هان» هلندی مذاکره کردیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه پرسپولیس آن زمان به دلیل حضور «رافائل» بازیکن نیجریه‌ای در ایران با کسر 6 امتیاز رو به رو شد، خاطرنشان کرد:‌ پس از جذب این بازیکن، متوجه شدیم که او برای حضور در پرسپولیس مشکل دارد. این بازیکن حدود 20 هزار دلار از پرسپولیبس طلب داشت. از طرفی هنگامی هم که من در پرسپولیس بودم 300 میلیون تومان پول در باشگاه بود. این موضوع را به «محمد علی آبادی» رییس وقت تربیت بدنی اعلام کردم که این بدهی وجود دارد و از پولی که در باشگاه وجود دارد، این بدهی باید پرداخت شود اما من دیگر در باشگاه حق امضا نداشتم. مدیریت بعد هم اقدامی برای حل این مشکل نکرد. با «حبیب کاشانی» مدیر عامل باشگاه نیز تماس گرفتم اما اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفت چرا که باشگاه شاکیان زیادی در آن زمان داشت.

وی یادآور شد: زمانی که از باشگاه پرسپولیس رفتم نه تنها بدهی نداشت بلکه 300 میلیون تومان پول هم در حساب باشگاه بود. از طرفی مرحوم «مهرداد اولادی» نخستین بازیکنی بود که پیش از سربازی به خارج از کشور ترانسفر شد که در آن زمان بیش از 2 میلیون دلار از انتقال او درآمدزایی کردیم.

وی تاکید کرد: همه بدهی‌ها را بدون آنکه بخواهیم آن را مطرح کنیم پرداخت کردیم. در آن زمان صداقت را نشان دادیم و البته از هیچ کس هم گلایه‌ای ندارم. تلاش می‌کنم تا این دوره از تجربیاتی که در آن زمان بدست آوردم استفاده کنم.

انصاری‌فرد ادامه داد: با مسوولان سازمان لیگ تعامل داریم و چند هفته زمان خواستیم تا بتوانیم رضایت شاکیان را بگیریم. اخذ مجوز حرفه‌ای در اولویت باشگاه است و باید با کار سنگین مشکلات را حل کنیم. از طرفی باید با حامی مالی نیز جلساتی را برگزار کنیم چرا که منابع درآمدی خوبی داریم.

وی در خصوص اینکه راه آهن در زمان حضور او به لیگ پایین‌تر سقوط کرد، اذعان داشت: 5 سال در راه‌آهن مدیریت کردم و تنها زمانی که راه آهن در لیگ برتر ثبات داشت همان زمان بود. وقتی تیم را تحویل مدیریت جدید دادم دیگر در امور باشگاه دخالتی نداشتم. این را بگویم که راه آهن در زمان مدیریت من 2 زمین و یک هتل داشت و یک بازارچه هم احداث کردیم که در حال حاضر 138 میلیارد تومان ارزش دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها