کد خبر: 336682
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا گزارش می‌دهد:

آغاز دوباره نبرد بزرگان

مربی‌ خوشحال از نتیجه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، احتمالاً یورگن کلوپ است که تیمش با عنوان مدافع قهرمانی فصل گذشته با ناپولی، سالزبورگ و خنک بلژیک هم‌گروه شد. لیورپول، به گفته رسانه‌ها، قرعه آسانی برای صعود به مرحله بعد دارد.

آغاز دوباره نبرد بزرگان
کد خبر: 336682
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فصل تازه لیگ قهرمانان اروپا، از 26 فروردین، در هشت گروه چهار تیمی آغاز شد. رقابت‌هایی که می‌توان آن را مهم‌ترین رویداد سالانه فوتبال جهان دانست و مانند هر سال تیم‌های مختلف با قدرت و تلاش فراوانی برای حضور در آن آماده خواهند شد.

هر تورنمنت برای هیجان بیشتر به یک گروه مرگ نیاز دارد و گروه مرگ مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گروهی بسیار جذاب است.

گروه F این فصل نام گروه مرگ را به خود اختصاص داده است. در این گروه بارسلونا، دورتموند و اینترمیلان- تیم متحول‌شده کونته- حضور دارند. اینترمیلانی که این فصل با ستارگانی همچون سانچز و لوکاکو به میدان خواهد رفت. تیم چهارم این گروه اسلاویا پراگ از چک است که نماینده‌اش در مراسم قرعه‌کشی پس از نشستن نام این تیم در کنار غول‌های فوتبال اروپا فقط توانست لبخند بزند.

مربی خوشحال از نتیجه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، احتمالاً یورگن کلوپ است که تیمش با عنوان مدافع قهرمانی فصل گذشته با ناپولی، سالزبورگ و خنک بلژیک هم‌گروه شد. لیورپول، به گفته رسانه‌ها، قرعه آسانی برای صعود به مرحله بعد دارد.

برج بلند هلندی؛ ستاره تازه فوتبال جهان

ویرجیل فن‌دایک، مدافع هلندی جوان لیورپول و ستاره این تیم در فصل گذشته، جایزه بهترین بازیکن اروپا و همچنین بهترین مدافع فصل گذشته لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. فن‌دایک در فصل گذشته نمایشی خیره‌کننده داشت.

لیونل مسی بهترین فوروارد و دی‌یونگ هم بهترین هافبک بودند.

لوسی برنز مدافع لیون اولین فوتبالیست زن انگلیسی بود که جایزه بهترین بازیکن اروپا را از آن خود کرد. رقیب او آدا هگربرگ برنده بالون دور سال 2018 بود.

تاتنهام هاتسپر مغلوب فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ، ستاره سرخ بلگراد و المپیاکوس هم‌گروه خواهد بود. ستاره سرخ تیمی است که سال گذشته لیورپول را در مرحله گروهی شگفت‌زده کرد.

بازگشت زیدان به رئال‌ مادرید، جایی که او در اولین تجربه مربیگری خود رکورد خیره‌کننده سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان را به دست آورد، هواداران این تیم را به موفقیت دوباره در اروپا امیدوار کرده است.

رئال مادرید فصل گذشته در مقابل آژاکس جوان در سانتیاگو برنابئو با شگفتی حذف شد. در این فصل ماتادورها با خرید ادن هازارد، لوکا یویچ و ادر میلیتائو از احتمال تکرار تجربه آژاکس ممانعت کرده‌اند.

اتلتی و کریستیانو؛ دشمنان قدیمی

رویای ششمین قهرمانی اروپا برای کریستیانو رونالدو با رقابت با دشمن دیرینه آغاز خواهد شد. اتلتی تیم دیه‌گو سیمئونه باید از مقابله با ستاره پرتغالی، که در 32 بازی 25 گل به این تیم زده است، خسته شده باشند.

هر دو تیم اتلتیکومادرید و یوونتوس در سال‌های گذشته تجربه تلخ شکست در فینال‌های لیگ قهرمانان را داشته‌اند و از تکرار آن گریزان‌اند.

این دو تیم با بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو هم‌گروه خواهند بود.

گروه‌بندی فصل 2019-2020 لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه A: پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، کلوب بروژ و گالاتاسرای
گروه B: بایرن مونیخ، تاتنهام، المپیاکوس و ستاره سرخ
گروه C: منچسترسیتی، شاختار دونتسک، دینامو زاگرب و آتالانتا
گروه D: یوونتوس، اتلتیکو مادرید، بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو
گروه E: لیورپول، ناپولی، سالزبورگ و خنک
گروه F: بارسلونا، بورسیا دورتموند، اینتر و اسلاویا پراگ
گروه G: زنیت سن‌پترزبورگ، بنفیکا، لیون و لایپزیگ
گروه H: چلسی،‌ آژاکس، والنسیا و لیل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها