کد خبر: 336708
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۶:۰۵:۱۳
| |

بیش از 84 هزار تن سیمان به مناطق سیل‌زده اختصاص یافت

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص بیش از 84 هزار تن سیمان به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر شامل 14 استان، به صورت بلاعوض و هدیه تا ابتدای شهریور ماه امسال خبر داد.

بیش از 84 هزار تن سیمان به مناطق سیل‌زده اختصاص یافت
کد خبر: 336708
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۶:۰۵:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ سید پرویز فتاح در این باره اظهار کرد: 84 هزار تن سیمان به صورت کاملا رایگان و در دو مرحله به مناطق آسیب دیده در 14 استان‌ گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، مرکزی، لرستان، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، فارس کردستان و قزوین توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیشترین سیمان، به استان لرستان اختصاص یافته است؛ افزود: با توجه به حجم آسیب‌ها و اعلام نیاز مناطق سیل زده بیش از 22 هزار تن سیمان به استان لرستان اهدا شد و استان خوزستان نیز با 19 هزار تن دومین مقصد ارسال سیمان از سوی بنیاد مستضعفان بوده است.

فتاح ادامه داد: کارخانه‌های سیمان مختلف در مناطقی مانند تهران، گلستان، نهاوند، ایلام و ... این نیاز را تامین کردند و در مرحله اول 31 هزار و 755 تن و در مرحله دوم نیز 52 هزار و 640 تن سیمان به استان‌های هدف ارسال شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد به همه تعهدات خود در زمینه مناطق سیل زده عمل می‌کنیم و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها