علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی:

نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود/ بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم شود/ قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است

رئیس مجلس با بیان اینکه از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، گفت: بودجه کشور باید در قالب ملی و استانی تنظیم شود.

نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود/ بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم شود/ قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است
کد خبر: 336724
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۶:۲۲:۰۲

اعتمادآنلاین| ظهر امروز (یکشنبه ،10 شهریورماه) اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی و استاندار این استان با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

لاریجانی در این دیدار با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارخانه‌های هپکو و آذرآب، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد مورد نظر نمایندگان و دولت برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی را به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهد تا در دستور کار این شورا قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختیارات بودجه‌ای استانداری‌ها باید افزایش پیدا کند، افزود: بهتر است بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم و شورای برنامه ریزی استان‌ها در مورد جزئیات بودجه تصمیم گیری کند که برای این منظور ایجاد سازوکار افزایش اختیارات استانداری‌ها توسط کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ضروری است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به عزم مجلس برای جلوگیری از انحراف بودجه‌ای افزود: هرگاه در جابه جایی بودجه تخلفی صورت گرفته باشد، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارشی از آن براساس ماده 234 ارائه خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نرخ ارز، بیان کرد: از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، در واقع نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود و به دلیل عملیات روانی افزایش پیدا کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها