خط قرمز ویلموتس روی نام ستاره‌های کی‌روش

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال حاوی نکات جالب توجهی است.

خط قرمز ویلموتس روی نام ستاره‌های کی‌روش
کد خبر: 336825
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی با تیم ملی هنگ کنگ در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شد و بازیکنان دعوت شده یک جلسه تمرینی را هم پشت سر گذاشته‌اند.

فهرست کنونی بعد از برگزاری دو هفته از بازی‌های لیگ برتر و بررسی‌های میدانی وحید هاشمیان و غیبت کادرفنی تیم ملی فوتبال معرفی شده است که حاوی نکات جالبی است.

*انتخاب فهرست تیم ملی با برگزاری یک هفته

این فهرست بلافاصله بعد از برگزاری هفته دوم لیگ برتر اعلام شده که با این حساب کادرفنی تیم ملی هنوز نتوانسته تمام بازی‌ها را برای شناخت بهتر از بازیکنان آنالیز کند.

*هاشمیان تنها نماینده کادرفنی تیم ملی در ایران

تنها عضو ایرانی کادرفنی تیم ملی طی دو هفته اخیر در تهران، اصفهان و تبریز به تماشای بازی‌های تیم‌های پرمهره لیگ برتری رفت اما هیچ کدام از اعضای خارجی کادرفنی تیم ملی که طی ماه‌های اخیر حقوق دریافت نکردند، در تهران حضور نداشتند و در نتیجه بازی‌ها را هم مشاهده نکردند.

*خط قرمز روی نام ستاره‌های تیم ملی دوران کی‌روش

کادرفنی تیم ملی در فهرست جدید روی نام چند بازیکن خط قرمز کشیدند و چهره های جدیدی را دعوت کردند. از بین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا، نام اشکان دژاگه، سامان قدوس، روزبه چشمی، پژمان منتظری، پیام نیازمند و امیر عابدزاده (28.2 سال) دیده نمی‌شود و در عوض اللهیار صیادمنش، سیاوش یزدانی، محمد نادری، سید حسینی حسینی، رشید مظاهری و علی کریمی جایگزین شدند.

*تیم ملی 4 سال جوان‌تر شد

6 بازیکن جدید تیم ملی به نسبت 6 بازیکن جدید در مجموع 4 سال جوان‌تر هستند و در میانگین کلی هم میانگین سنی تیم ملی را کاهش دادند که برای سه سال آینده و جام جهانی قطر اتفاق مثبتی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها