کوین هارت بر اثر یک تصادف راهی بیمارستان شد+ تصویر

کوین هارت، کمدین و بازیگر معروف آمریکایی پس از تصادف با اتومبیل راهی بیمارستان شد.

کوین هارت بر اثر یک تصادف راهی بیمارستان شد+ تصویر
کد خبر: 336847
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| کوین هارت روز یکشنبه بعد از تصادفی که در یک اتوبان در شهر کالاباساس ایالت کالیفرنیا با اتومبیل خود داشت، راهی بیمارستان شد.

طبق اعلام این منابع، این تصادف به وقت محلی در سال 12:45 دقیقه شب اتفاق افتاده و کوین هارت به همراه ماشین کلاسیک، کنترل خود را از دست داده و به پایین اتوبان سقوط کرده است. او در آن حادثه تنها نبوده و دو شخص دیگر در این ماشین حضور داشتند.

هارت بعد از این تصادف از ناحیه کمر به شدت آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان در حال درمان است. گفته می‌شود آسیب دیدگی‌های وی به گونه‌ای نیست که زندگی او را تهدید کند. راننده این ماشین نیز در بیمارستان بستری شده و شخص سوم نیز آسیب دیدگی‌های جزئی داشته است.

گشت‌های پلیس کالیفرنیا تایید کردند که در این تصادف هیچ اثری از استفاده مواد مخدر و یا مشروبات الکی دیده نمی‌شود، اما هنوز علت اصلی این تصادف مشخص نیست و پلیس مشغول تحقیقات است.

عکس1

اخیرا کوین هارت اعلام کرده بود که در فیلم کمدی ابرقهرمانی به نام «گرگ شب» نقش آفرینی می‌کند. او همچنین اخیرا به عنوان صدا پیشه انیمیشن «زندگی شخصی حیوانات خانگی 2» فعالیت کرده بود و در ماه دسامبر (آذر) نیز فیلم جدید او به نام «جومانجی:مرحله بعدی» اکران خواهد شد. علاوه بر این، او در فیلمبرداری فیلم «پدری» بود که در سال 2020 اکران می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها