ندا شهسواری:

برای حضور در انتخابی المپیک تمرینات منسجمی دارم

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: برای حضور در انتخابی المپیک 2020 برنامه ریزی و تمرینات منسجمی در پیش دارم.

برای حضور در انتخابی المپیک تمرینات منسجمی دارم
کد خبر: 336889
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۹:۳۴:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ ندا شهسواری با بیان اینکه برای کسب سهمیه سومین حضورش در رقابتهای المپیک برنامه ریزی مدونی خواهد داشت، عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی تنیس روی میز طی روزهای 24 تا 31 شهریور در کشور اندونزی، تا چند روز دیگر اردوهای تیم ملی برای حضور در این رقابتها آغاز خواهد شد.

وی افزود: پس از مسابقات اندونزی تا فرودین سال آینده که مسابقات انتخابی المپیک را خواهیم داشت، مسابقات رسمی مهمی برگزار نمی شود. برای همین در نظر دارم طی این شش ماه با یک برنامه مدون و مستمر، تمرینات فنی تکنیکی و بدنسازی خوبی داشته باشم.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران همچنین به کاهش سهمیه آسیا برای حضور در رقابت های المپیک از یازده به شش ورزشکار اشاره کرد و گفت: درصورتی که مسابقات انتخابی المپیک بصورت آسیایی برگزار شود شش نفر می توانند سهمیه حضور در مسابقات المپیک را بگیرند، اما اگر بصورت آسیای میانه برگزار شود تنها یک نفر می تواند سهمیه را بگیرد، لذا با این شرایط در این دوره کسب سهمیه دشوار شده است.

وی اضافه کرد: با این وجود سخت تمرین می‌کنم تا بار دیگر سهمیه حضور در رقابت های المپیک را کسب کنم.

شهسواری در ادامه به سقوط 46 پله ای که طی دو ماه گذشته در رنکینگ جهانی داشته اشاره کرد و گفت: لازمه بالا رفتن رنکینگ یک ورزشکار حضور در مسابقات مختلف است و از آنجایی که اکثر مسابقات را باید با هزینه شخصی برویم، مسائل مالی مانع از آن می شود تا در همه مسابقات حضور داشته باشم. در این دو ماه هم در هیچکدام از مسابقات دارای رنکینگ حضور نداشتم، بنابراین طبیعی است که رنکینگم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: البته طی روزهای گذشته در مسابقات جمهوری چک حضور داشتم که اگر چه با شکست از حریف فرانسوی در اولین دیدار از دور مسابقات حذف شدم، اما در بالا رفتن رنکینگم تاثیر دارد.

بانوی ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به چرایی عدم موفقیتش در این مسابقات نیز گفت: از آنجایی که تنها به اکثر مسابقات برون مرزی می روم، بنابراین با مشکل حریف تمرینی مواجه هستم تا پیش از شروع مسابقات تمرین کنم و گرم شوم. در این مسابقات هم چون حریف تمرینی نداشتم، نتوانستم خوب ظاهر شوم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها