پس از ۱۷ سال؛

سعید پورصمیمی به روی صحنه رفت

سعید پورصمیمی روز یکشنبه 10 شهریور با اجرای نمایش «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف، پس از 17 سال روی صحنه تئاتر به ایفای نقش پرداخت.

سعید پورصمیمی به روی صحنه رفت
کد خبر: 336893
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۹:۴۰:۴۷

اعتمادآنلاین| نمایش «آواز قو» به کارگردانی پریزاد سیف و با بازی سعید پور صمیمی و پریزاد سیف شامگاه یکشنبه 10 شهریورماه در سالن ناظرزاده کرمانی، ساعت 21 اجرای عمومی خود را آغاز کرد. از نکات قابل‌توجه در شب آغازین این نمایش استقبال قابل‌توجه مخاطبان جوان برای تماشای بازی سعید پورصمیمی بعد از 17 سال بر صحنه تئاتر بود.

همچنین نمایش «امروز روز خوبیست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی و با بازی شیوا فلاحی و سارا سجادی نیز در سالن سمندریان، ساعت 21:15 اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: مونا یک دختر جنگ‌زده هست که در ادامه ماجراهایی که برایش اتفاق افتاده، در خانه‌ای مخروبه و خالی از سکنه زندگی می‌کند. یلدا که در زمان جنگ به همراه خانواده‌اش به کشوری دیگر مهاجرت کرده، به ایران می‌آید که خانه پدرش را بفروشد. او تصمیم می‌گیرد که برای آخرین بار خانه را ببیند و از آن فیلم بگیرد. او در خانه با مونا مواجه می‌شود. مونا سوژه‌ی خوبی برای فیلمش است ...

نمایش‌های «آواز قو» و «امروز روز خوبیست برای مردن» به ترتیب در ساعت‌های 21 و 21:15 در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌روند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها