کد خبر: 336912
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

رأی سوپرجام قبل از دربی اعلام می‌شود؟

سازمان لیگ، 29 تیرماه 1397 را زمان برگزاری دیدار سوپر جام اعلام کرد تا سرخابی‌ها هشتاد و هشتمین دربی پایتخت را تجربه کنند. استقلال به دلیل برگزاری اردو در ترکیه خواستار به تعویق افتادن این بازی و برگزاری بازی در نیم‌فصل شد که سازمان لیگ با آن مخالفت کرد.

حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 336912
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دادگاه بین‌المللی ورزش به زودی رای پرونده سوپرجام فوتبال ایران را اعلام می‌کند.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم و قهرمانی استقلال در جام حذفی، این 2 تیم باید در دیدار سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم می‌رفتند.

سازمان لیگ، 29 تیرماه 1397 را زمان برگزاری دیدار سوپرجام اعلام کرد تا سرخابی‌ها هشتاد و هشتمین دربی پایتخت را تجربه کنند.

استقلال به دلیل برگزاری اردو در ترکیه خواستار به تعویق افتادن این بازی و برگزاری بازی در نیم‌فصل شد که سازمان لیگ با آن مخالفت کرد.

هواداران در انتظار دیدن دربی، پیش از شروع فصل هجدهم بودند، اما هرگز این اتفاق رخ نداد تا یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران شکل بگیرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف رای به پیروزی سه بر صفر پرسپولیس دادند و جام قهرمانی هم در ساختمان سازمان لیگ به پرسپولیس اهدا شد.

استقلال به این رای اعتراض کرد و پرونده را به دادگاه بین‌المللی ورزش برد.

حالا دادگاه بین‌المللی ورزش در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده روز 29 شهریورماه (2 روز قبل از دربی) رhی این پرونده را صادر می‌کند.

رای سوپرجام هرچه که باشد بی‌شک با اعلام آن در تاریخ مشخص‌شده جنجال بزرگی در فوتبال ایران به راه خواهد افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها