واکنش جوکوویچ به اعتراض تماشاگران در اپن آمریکا

مرد شماره یک جهان به سوت‌های اعتراض آمیز تماشاگران در جریان دیدار برابر استن واورینکا در مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش جوکوویچ به اعتراض تماشاگران در اپن آمریکا
کد خبر: 336931
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۰:۳۷:۴۱

اعتمادآنلاین| نواک جوکوویچ پس از ترک مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا ناراحت و با سر پایین در نشست خبری حاضر شد. مرد شماره یک جهان در ست‌های اول و دوم از استن واورینکا شکست خورده بود و در ست سوم 2 بر یک عقب بود که از ادامه بازی انصراف داد. تنیسور صربستانی گفت: به استن تبریک می‌گویم. او تنیسور بزرگی است. در واقع برایش در ادامه رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌خواهم درباره آسیب دیدگی‌ام صحبت کنم. پیش از این درمورد این قضیه صحبت کرده بودم. حرف بیش‌تری برای گفتن ندارم.

هواداران پس از انصراف جوکوویچ به خاطر آسیب دیدگی از تنیسور صربستانی به شدت خشمگین شدند و او را هو کردند. او در این رابطه اظهار کرد: نه هواداران را تحریک کردم و نه رفتار بدی داشتم. خیلی به این موضوع‌ها اهمیتی نمی‌دهم. می‌خواهم به دیگران احترام بگذارم و انتظار دارم آن‌ها به تصمیمم احترام بگذارند. بیش‌تر مردم نمی‌دانند بر من چه گذشته است و به همین خاطر نمی‌توانم آن‌ها را مقصر بدانم.

این مدافع عنوان قهرمانی در ادامه اظهار کرد: آسیب دیدگی اتفاق دردناکی است، خیلی دردناک. من نه اولین و نه آخرین تنیسوری هستم که مصدوم و مجبور به ترک یکی از مهم‌ترین رقابت‌های ورزشی می‌شود. در دو هفته مانده به اپن آمریکا آزمایش‌های زیادی انجام دادم. باید دوباره این کار را انجام دهم و ببینم کتفم چه واکنشی نشان می‌دهد. بازی نکردن به تسریع بهبودی کمک می‌کند. با این حال برنامه دارم در مسابقات توکیو شرکت کنم و امیدوارم بتوانم.

جوکوویچ در پایان گفت: تصمیم گرفتن زمانی که نمی‌دانید چه احساسی دارید سخت است. در طول هفته درد داشتم. این درد برخی روزها زیاد می‌شد و بعضی اوقات کم بود. برای آرام کردن دردم از روش‌های مختلفی بهره بردم. گاهی اوقات اثر می‌گذاشت و برخی اوقات نه. در نهایت احساس کردم بیش از این دیگر نمی‌توانم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها