کد خبر: 336951
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۱۵:۱۵
| |

عبدالله رضیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

روی لایحه تجارت کار کارشناسی لازم انجام شده است

عبدالله رضیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی به همراه کارشناسان کار و مطالعه دقیقی بر روی لایحه تجارت انجام دادند و اینگونه نیست که مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت از کنار این لایحه گذشته باشد.

روی لایحه تجارت کار کارشناسی لازم انجام شده است
کد خبر: 336951
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۱۵:۱۵

اعتمادآنلاین| عبدالله رضیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس، در جلسه علنی امروز در تذکری با استناد به ماده 75 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و با اشاره به اظهارات روز گذشته علیرضا سلیمی در خصوص نحوه بررسی لایحه تجارت در مجلس گفت: در روز گذشته آقای سلیمی مطلبی را در خصوص نحوه بررسی لایحه تجارت بیان کردند که صحیح نیست. ایشان گفتند که همکاران در مجلس حواس‌شان نیست که چه تصویب می‌شود، اما بنده باید به ایشان بگویم که اینگونه نیست و کار کارشناسی روی این لایحه انجام شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بر روی لایحه تجارت در کمیسیون قضایی و حقوقی به همراه کارشناسان این حوزه کار و مطالعه طولانی‌مدتی انجام شده است و همه همکاران حقوقی بر این لایحه اشراف دارند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: صحبت‌های روز گذشته آقای سلیمی بازتابی را در رسانه‌ها و صداوسیما داشت، در حالی که اینگونه نیست و مجلس شورای اسلامی بر روی این لایحه کار کارشناسی لازم را انجام داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها