تعداد قربانیان تیراندازی‌های تگزاس به 7 نفر رسید

مقام‌های ایالت تگزاس آمریکا اعلام کردند با مرگ دو نفر از مجروحان تیراندازی‌ها در دو شهر «میدلند» و «اودِسا»، تعداد کشته‌های این حادثه به هفت نفر افزایش یافته است.

تعداد قربانیان تیراندازی‌های تگزاس به 7 نفر رسید
کد خبر: 336956
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۲۷:۴۴

اعتمادآنلاین| مقام‌های آمریکایی می‌گویند تعداد کشته‌های تیراندازی مرگبار روز بامداد یکشنبه در تگزاس به هفت نفر رسیده است.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، دو تن از مجروحان تیراندازی‌ها در دو شهر ایالت تگزاس به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند. در این حادثه 22 نفر هم زخمی شده‌اند.

منابع محلی بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از تیراندازی در میدلند و اودِسا در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.

پلیس آمریکا در ابتدا گمان می‌کرد این حملات هماهنگ‌شده بوده و حداقل دو تیرانداز در این واقعه حضور دارند اما بعد از آغاز عملیات تعقیب‌وگریز برای بازداشت مظنونان، مشخص شد یک ضارب در این ماجرا حضور داشته است. بعد از آغاز عملیات تعقیب و گریز، پلیس آمریکا خبر داد که با تیراندازی به سمت ضارب و مجروح کردن وی، موفق شده او را بازداشت کند، اما او از صدمات وارده جان سالم به در نبرده و کشته شد (جزئیات بیشتر).

اداره پلیس میدلند ضمن اعلام خبر مرگ ضارب تیراندازی‌ها در این دو شهر تگزاس، او را یک «مرد سفیدپوست و سی و چند ساله» توصیف کرد.

مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی تاکنون درباره اینکه انگیزه ضارب از این تیراندازی‌ها چه بوده، اظهارنظر و گزارشی منتشر نکرده‌اند.

تیراندازی‌ها در تگزاس یک روز بعد از تیراندازی در یک ورزشگاه ایالت آلاباما به نوجوانان دانش‌آموز صورت گرفت که در نتیجه آن حداقل 10 نفر زخمی شدند.

این خشونت‌های مسلحانه در حالی صورت گرفت که کمتر از یک ماه قبل در یک حمله نژادپرستانه در «ال پاسو» ایالت تگزاس، 22 نفر کشته و 24 نفر زخمی شدند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها