کد خبر: 336981
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۵۵:۲۶
| |

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب خبر داد:

کشف کیف‌های آغشته به تریاک

رئیس کلانتری 148 انقلاب از کشف و ضبط کیف‌های آغشته به تریاک و انهدام باند سه نفره قاچاق مواد مخدر خبر داد.

کشف کیف‌های آغشته به تریاک
کد خبر: 336981
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۵۵:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ مأموران عملیات کلانتری 148 انقلاب، طی رصد فنی تحرکات یک باند 3 نفره متشکل از دو نفر مرد و یک نفر زن متوجه شدند این افراد قصد دارند در پوشش صنایع دستی، تعدادی کیف را که در دوخت آن از ابرهای اغشته به تریاک استفاده شده بود از طریق یکی از دفاتر پستی منطقه مرکزی تهران به مقصد مشخص ارسال کنند که با اقدام به موقع دستگیر شدند.

از سه نفر دستگیر شده، تعداد شش عدد کیف دستی سنتی و یک عدد تخت پارک تاشوی کودک کشف و ضبط شد که تمامی قسمت های ابری آنها آغشته به 4 کیلو تریاک بود.

سرهنگ پیمان لطیفی رئیس کلانتری 148 انقلاب با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در بازجویی های اولیه نفر اصلی این باند که 30 سال سن دارد و ساکن یکی از استان های شمال غربی کشور است به اعمال مجرمانه خود اعتراف و عنوان داشت که این روش را از یکی از دوستانش به نام فاروق یاد گرفته و قصد داشت مواد جا ساز شده را به کمک دوستانش- سارا و جاوید- از طریق پست به مقصد مشخصی ارسال کند.

وی گفت: این فرد در سال 95 نیز قصد داشت به همین روش قاچاق مواد مخدر کند که در شرق تهران دستگیر شده بود و مجددا پس از ازادی از زندان اقدام به این کار کرد که با هوشیاری عوامل این کلانتری دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها