کد خبر: 337015
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۳:۰۶:۲۴
| |

علیرضا بیرانوند نام پررنگ نامزدهای جوایز رویایی AFC

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) نامزدهای "جوایز رویایی" سال 2019 خود را اعلام کرد که در میان آنها نام نمایندگان ایران اعم از فدراسیون فوتبال در بخش فدراسیون‌ها و «علیرضا بیرانوند» در بخش انفرادی پررنگ‌تر از سایرین به چشم می‌خورد.

علیرضا بیرانوند نام پررنگ نامزدهای جوایز رویایی AFC
کد خبر: 337015
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۳:۰۶:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ قدرت فوتبال به عنوان سکوی توسعه و پیشرفت اجتماعی، هر لحظه در حال گسترش است و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برای جوایز رویایی امسال خود فهرستی رکوردشکن و متشکل از 26 نامزد (شامل فدراسیون‌های عضو و سایر ارگان‌های وابسته) جمع آوری کرده است.

طلایه‌داران بخش "فدراسیون الهام بخش" که در سال 2018 به این جوایز اضافه شد، فدراسیون‌های فوتبال ایران، ژاپن، مالزی، ازبکستان و چین هستند.

فدراسیون‌های فوتبال بنگلادش، هنگ‌کنگ، اردن، میانمار و سنگاپور نامزدهای خود را برای بخش "توسعه" معرفی کرده‌اند.

فدراسیون‌های فوتبال گوام، مغولستان و فلسطین برای کسب جایزه "فدراسیون بلندپرواز" رقابت خواهند کرد.

در بخش سازمان‌های مردم‌نهاد (NGO) که با هشت مورد بیشترین نامزد را در دل خود جای داده است عبارتند از: بنیاد شانگهای آدریم، شانگهای لاو و باشگاه گریس اسپورتس از چین؛ سازمان کارگران جهانی چین تایپه؛ باشگاه پرسپولیس ایران، اینکلوسیو ژاپن؛ بنیاد احترام برای کودکان مالزی و همچنین چایلدریچ و شِلتر آشرایای نپال.

در بخش شرکت‌ها نیز فولکس واگن چین، فرش سان‌آی ایران و شرکت شِل قطر نامزد بوده و در بخش انفرادی نیز «علیرضا بیرانوند» و «بوجراج بوهات» روزنامه‌نگار نپالی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جوایز برندگان سال جاری 30 اکتبر 2019 در جریان کنفرانس مسئولیت پذیری اجتماعی ای‌اف‌سی که در کوالالامپور مالزی برگزار می شود، به برگزیدگان اهدا می‌شود.

برندگان بخش فدراسیون‌ها جایزه‌ای معادل 15 هزار دلار برای سرمایه‌گذاری مجدد در طرح های خود دریافت کرده و برندگان سایر بخش‌ها نیز 10 هزار دلار دریافت می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها