کد خبر: 337048
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۴:۰۴:۰۰
| |

بسکتبال ایران در مقابل تونس هم شکست خورد

تیم ملی بسکتبال ایران با هدایت «مهران شاهین‌طبع» دومین دیدار خود در جام جهانی 2019 را نیز با شکست به اتمام رساند.

بسکتبال ایران در مقابل تونس هم شکست خورد
کد خبر: 337048
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۴:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در سومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال در چین، تیم ملی ایران دومین دیدارش را برگزار کرد و به مصاف تونس رفت، اما در این دیدار حساس هم نتوانست کاری از پیش ببرد و برابر نماینده آفریقا شکست خورد.

تیم ملی بسکتبال ایران که در دیدار اولش برابر پورتوریکو باختی عجیب را تجربه کرده بود در این مسابقه باید به برد می رسید تا امید صعودش زنده بماند اما با نتیجه 79 بر 67 باخت تا بدون برد بماند.

در این مسابقه تیم ملی ایران کوارتر نخست را 29 بر 19 واگذار کرد. در کوارتر دوم 16 بر 15 به برتری رسید، اما کوارترهای سوم و چهارم را با نتایج 15 بر 13 و 20 بر 19 واگذار کرد و در نهایت باخت.

در این دیدار «آرون گرامی پور» و «حامد حدادی» بهترین‌های ایران بودند. گرامی پور 18 امتیاز، 8 ریباند و تاثیرگذاری 22 داشت و حدادی نیز با 13 امتیاز، 11 ریباند و تاثیرگذاری 23 به کار خودش پایان داد. «صلاح مجری» سنتر تیم ملی تونس با 22 امتیاز، 15 ریباند و تاثیرگذاری 38، بهترین بازیکن میدان بود.

با این باخت تیم ملی دومین شکستش را تجربه کرد و چهارشنبه باید به مصاف اسپانیا برود که پیروزی برابر این تیم مدعی دور از ذهن به نظر می رسد.

با این نتایج تیم ملی صعود به جمع 16 تیم برتر جهان را از دست می دهد و برای کسب سهمیه المپیک باید امیدوار باشد که چین هم به مرحله دوم صعود نکند تا تیم ملی بتواند در رقابت تیم ها برای رده های هفدهم تا سی و دوم جایگاهی بهتر نسبت به حریفان آسیایی کسب کند و المپیکی شود.

تیم ملی چین امروز به مصاف لهستان می رود که در صورت پیروزی به مرحله بعد صعود می کند و در آستانه المپیکی شدن قرار می گیرد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها