کد خبر: 337158
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۸:۴۵:۵۸
| |

با نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛

شهرداری منطقه 15 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO 14001:2015 شد

شهرداری منطقه 15 به عنوان اولین منطقه در سال 98 موفق به کسب گواهینامه استاندارد   ISO14001:2015شد.

شهرداری منطقه 15 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO 14001:2015 شد
کد خبر: 337158
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۸:۴۵:۵۸

اعتمادآنلاین| جلسه اختتامیه ممیزی استاندارد ISO14001:2015 باحضور امیر حسن جعفری ورامینی معاون مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و هیئت همراه و معاونین منطقه 15 برگزار شد.

امیر حسن جعفری ورامینی معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار با تاکید بر اینکه توجه به محیط زیست وظیفه اجتماعی، ملی و مذهبی است و بر همگان واجب است، خاطر نشان ساخت: کسب این گواهینامه توسط منطقه 15 با نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار حاصل فعالیت همه همکاران در تمامی بخشهای منطقه بوده که به عنوان اولین منطقه در سال 98 توانست گواهینامه نسخه جدید استاندارد ISO14001:201را کسب کند.

جعفری افزود: این جلسه در واقع آغاز کار فعالیت این منطقه در زمینه موضوعات محیط زیستی محسوب می شود که با اهمیت بیشتر موضوعات مختلف در حیطه محیط زیست را رصد کند.

بنابراین گزارش این‌ منطقه با توجه به اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی در تمامی سطوح از قبیل تدوین اطلس محیط زیستی منطقه که به عنوان پیش نیاز سایر فعالیتها و پروژه های منطقه محسوب می شود، کاهش مصرف برق از طریق اصلاح سیستمهای نورپردازی، ارتقا سرانه فضای سبز، تفکیک پسماند از مبدا، آموزش و فرهنگ سازی، کاهش مصرف آب با استفاده از گونه های کم آب، کاهش ترافیک و آلودگی هوا صلاحیت کسب گواهینامه مذکور را دارا شد.

لازم به توضیح است این ممیزی در دو مرحله انجام شد و مورد انطباق با شرایط استاندارد قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها