کد خبر: 337285
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

نمایشگاه انفرادی شقایق احمدیان در گالری آران برگزار می‌شود+ تصاویر

نمایشگاه انفرادی آثار شقایق احمدیان «کلمات درست را پیدا خواهم کرد و ساده خواهند بود» در گالری آران برپا شد. این نمایشگاه از جمعه هشتم شهریور در گالری آران افتتاح و تا 1مهر ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه انفرادی شقایق احمدیان در گالری آران برگزار می‌شود+ تصاویر
کد خبر: 337285
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| معماری گالری آران فضای مناسبی را برای نمایشگاه شقایق احمدیان فراهم کرده است. جهان ساخته‌ی هنرمند با تجربه‌ی زیسته‌ و تصاویر آشنای روزمره‌ی ما متفاوت است.

قابلیت و ویژگی‌های رسانه‌ی چیدمان هم باعث شده تا با ورود به فضای گالری به نوعی به جهان هنرمند پا بگذاریم.

به گزارش اعتمادآنلاین، در هر یک از اتاق‌های مختلف گالری، پیکره‌ای روی صندلی یا کنار حیوانات قرار گرفته است که انگار هرکدام بخشی‌هایی از یک میهمانی هستند.

احمدیان
.
آثار احمدیان میان رسانه‌ی دوبعدی و سه‌بعدی سیال است. حجم‌های او گویی بخشی از نقاشی‌ها هستند که جدا شده‌اند. حتی بعضی از شکل‌ها و فیگورهای داخل قاب، جهت تاکید بیشتر، در حجم‌ها تکرار می‌شوند.

احمدیان

در این میان عنصری که در اکثر کارهای او دیده می‌شود کیک تولد است که افراد یا حیوانات دور آن جمع شده‌اند. و همه شوقی برای جشن گرفتن زندگی تولد و حیات را دارند.

شمع‌های کیک در نقاشی‌ها و لامپ‌های برق واقعی، به عنوان منبع نور هم به صورت مجازی و هم حقیقی روشن کننده‌ی فضای کار او هستند.

احمدیان

هنرمند برای کنار آمدن و حل کردن مسائلی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شود و محدودیت‌ها و کمبود‌هایی که تجربه می‌کند، فضایی جشن‌گونه در آثارش خلق می‌کند که مخاطب نیز به آن دعوت می‌شود.

احمدیان

این نمایشگاه از جمعه هشتم شهریور در گالری آران افتتاح شده و تا 1مهر ادامه خواهد داشت.

عکس1

عکس1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها