مدیرکل زندان‌های استان تهران خبر داد:

آزادی 241 زندانی جرائم غیر عمد در 6 ماهه اول سال

مدیرکل زندان‌های استان تهران، از آزادی 241 زندانی جرائم غیر عمد در 6 ماهه اول سال جاری از زندان‌های استان تهران خبر داد.

آزادی 241 زندانی جرائم غیر عمد در 6 ماهه اول سال
کد خبر: 337294
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۱:۲۷:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ حیات الغیب، گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان ستاد دیه استان تهران و مددکاران زندان‌های استان و همیاری خیرین نیکوکار تعداد 241 مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد 241 زندانی جرائم غیر عمد با مجموع 649.723.437.764 ریال بدهی و با اخذ گذشت سخاوتمندانه شکات و پذیرش اعسار مددجویان از سوی مراجع قضایی و همچنین با مجموع کمک 68.687.938.856 ریالی مددجویان مذکور از زندان‌های استان تهران آزاد شدند که از این تعداد زندانی 8 نفر مددجو زن نیازمند بوده که با توجه به شریعت دین مبین اسلام مبنی بر اولویت کمک به این دسته از زندانیان نیازمند از زندان آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 1289 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تهران به سر می‌برند که 598 نفر مددجو مشمول کمک‌های ستاد دیه می شوند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که در این سالها ما را یاری کردند گفت: اگر دست یاری مردم در این امر خداپسندانه نباشد کمک به نیازمندان گرفتار در بند را به کندی و سختی میتوان انجام داد پس لطف خداوند شامل ما شده که همچین مردم خیرخواه و نیکوکاری داریم تا ما را در این امور یاری کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها