تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان مهر ماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 337443
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۵:۴۴:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ معصومه صمدیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان 10 تا 15 مهر ماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و این دوره از مسابقات مرحله چهار و پنج از پنج مرحله است.

وی با اشاره به این که میزبانی شایسته از این تور بین‌المللی در دستور کار است بیان کرد: پنج مرحله برای این دوره از تور بین‌المللی در نظر گرفته شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی شایسته از این تور در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت:مسیر‌های این تور که منتهی به استان است در مرحله چهارم تبریز- سرعین به مسافت 196.2 کیلومتر و مرحله پنجم سرعین - تبریز به مسافت 198/9 کیلومتر خواهد بود.

صمدیان تصریح کرد: توجه و توسعه ورزش‌های همگانی با جدیت توسط این هیئت دنبال می‌شود و تلاش و فعالیت در حوزه همگانی می‌تواند استعدادهای ارزشمندی را در عرصه دوچرخه‌سواری معرفی کند.

وی بیان کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا باشکوه‌تر از سال‌های گذشته این رویداد بین‌المللی را میزبانی کنیم چرا که برگزاری چنین برنامه‌هایی در استان می‌تواند زمینه‌ساز رونق و توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان و معرفی هر چه بیشتر منطقه شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها