شهرام ناظری در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

این روز‌ها حال هیچ‌کس خوب نیست/ اختلاسگران حال خوبی دارند/ کتاب می‌خوانم و موسیقی گوش می‌دهم/ بعد از ایام محرم کار‌های ما آغاز می‌شود

شهرام ناظری گفت:‌ «به دلیل فرا رسیدن ایام محرم برنامه خاصی ندارم؛ یعنی تمام کنسرت‌ها و برنامه‌های موسیقایی ما بعد از این ایام انجام خواهد شد. این روز‌ها بیشتر کتاب می‌خوانم و موسیقی گوش می‌دهم. سعی می‌کنم کمی برای خودم باشم و آرام زندگی کنم. روزها به پیاده‌روی می‌روم و سعی دارم شبیه همه مردم زندگی کنم و به پیرامونم بیشتر اهمیت بدهم تا روزی که اتفاقات خوبی برای همه مردم سرزمینم رقم بخورد.»

این روز‌ها حال هیچ‌کس خوب نیست/ اختلاسگران حال خوبی دارند/ کتاب می‌خوانم و موسیقی گوش می‌دهم/ بعد از ایام محرم کار‌های ما آغاز می‌شود
کد خبر: 337445
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شهرام ناظری، استاد موسیقی سنتی و یکی از اعضای رنسانس موسیقی ایرانی، این روزها در حال استراحت است و به پیاده‌روی و خواندن کتاب و گوش دادن موسیقی می‌پردازد. او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از حال خود و احوال مردم می‌گوید و فعالیت‌هایی که این روزها بیش از قبل انجام می‌دهد.

شهرام ناظری خواننده و هنرمند مطرح موسیقی ایران درباره حال و احوال این روزهایش گفت: «حال و احوال من دقیقاً شبیه اوضاع اجتماعی و وضع کنونی مردم است. چطور می‌توانم در شرایط خوبی باشم و مردمم شرایط بدی را تجربه کنند. سوال اصلی من این است که این روزها کدام دسته از مردم یا چه قشری از زندگی روزمره‌شان لذت می‌برند و از آن رضایت دارند؟ بعید می‌دانم چنین فضایی بر جامعه حاکم باشد. بین هنرمندان و مردم فاصله‌ای نیست. این یک درد مشترک است، اما جز امید فکری در سر ندارم.»

ناظری ادامه داد: «هستند کسانی که این روز‌ها حال‌شان در جامعه خوب است و می‌توانند خوشحال باشند. البته آنها کسانی هستند که دسترسی به سرمایه‌های بادآورده و هنگفت دارند. قطعاً منظور همان اختلاسگرانی است که مثل آب خوردن پول‌ها را برمی‌دارند و به راحتی از کشور خارج می‌شوند. با رابطه همه کار می‌کنند و در آخر این مردم هستند که متضرر می‌شوند و از جیب آنها خرج می‌شود.»

شهرام ناظری در پایان گفت: «به دلیل فرا رسیدن ایام محرم برنامه خاصی ندارم؛ یعنی تمام کنسرت‌ها و برنامه‌های موسیقایی ما بعد از این ایام انجام خواهد شد. این روز‌ها بیشتر کتاب می‌خوانم و موسیقی گوش می‌دهم. سعی می‌کنم کمی برای خودم باشم و آرام زندگی کنم. روزها به پیاده‌روی می‌روم و سعی دارم شبیه همه مردم زندگی کنم و به پیرامونم بیشتر اهمیت بدهم تا روزی که اتفاقات خوبی برای همه مردم سرزمینم رقم بخورد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها