ونگر:

نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است

«آرسن ونگر» با ابراز خوشحالی از ماندن «نیمار» در پی‌اس‌جی، پیش‌بینی کرد که در صورت جدایی مرد برزیلی، «کیلین امباپه» هم به دنبال او جدا می‌شد.

نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است
کد خبر: 337472
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۶:۱۹:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ مهاجم برزیلی از ابتدای تابستان سال جاری ساز رفتن از پاریس را کوک کرده بود اما پنجره نقل و انتقالات تابستانی شب گذشته بسته و نیمار در پاریس ماندگار شد.

در این بین، ونگر در مصاحبه‌ای اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و از اینکه او در پی‌اس‌جی ماندگار شد، خوشحالم.

وی ادامه داد: زیرا قانون فوتبال این است که زمانی که شما یکی از 2 یا سه بازیکن بزرگ خود را از دست می‌دهید، سال بعد دیگر ستاره خود را نیز از دست خواهید داد؛ نگه داشتن بازیکنانی که قادرند تفاوت را رقم بزنند، کار سختی است حتی زمانی که روی گنج خوابیده باشید؛ زمانی که آنها را دارید باید بلد باشید آنها را نگه دارید.

مهاجم 27 ساله برزیلی پس از اینکه از سوی هواداران پی‌اس‌جی به دلیل ابراز تمایل برای جدایی از این تیم مورد انتقادهای توهین آمیز قرار گرفت، حالا باید روابط خود را بار دیگر با آنان ترمیم کند.

نیمار در جریان تنها 58 بازی برای پی‌اس‌جی در مجموع 51 گل و 29 پاس گل به نام خود ثبت کرد، بنابراین در صورتی که او بتواند فرم ایده‌آل خود را حفظ کند، دارایی ارزشمندی برای پاریسی‌ها خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها