رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور:

چاپخانه دولتی وعده تحویل 900 هزار بدنه کارت هوشمند در ماه را داده است

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: چاپخانه دولتی وعده داده است که هرماه حدود 900هزار کارت تحویل ثبت احوال دهد و تا پایان سال نیز 9میلیون بدنه کارت ملی هوشمند دراختیار ثبت احوال گذاشته شود؛ اگر این موضوع عملیاتی شود، موفق خواهیم شد برای تمام شهروندان کارت ملی هوشمند صادر کنیم.

چاپخانه دولتی وعده تحویل 900 هزار بدنه کارت هوشمند در ماه را داده است
کد خبر: 337551
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمید درخشان‌نیا، اظهار کرد: برای دریافت کارت ملی هوشمند تاکنون 52 میلیون نفر ثبت نام کردند و برای بیشتر آنها کارت صادر شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از تولیدات ملی و ظرفیت‌های داخلی کشور، گفت: از سال‌های قبل چاپخانه دولتی تلاش کرد و موفق به تولید بدنه کارت ملی هوشمند با ظرفیت ملی شد و قرار است بدنه کارت ملی هوشمند به تولید انبوه رسد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: چاپخانه دولتی وعده داده است که هرماه حدود 900هزار کارت تحویل ثبت احوال دهد و تا پایان سال نیز 9میلیون بدنه کارت ملی هوشمند دراختیار ثبت احوال گذاشته شود و اگر این موضوع عملیاتی شود، موفق خواهیم شد برای تمام شهروندان کارت ملی هوشمند صادر کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت تولید کارت ملی هوشمند در ثبت احوال 2و نیم میلیون کارت در ماه است و اگر بدنه کارت توسط چاپخانه دولتی به ثبت احوال تحویل داده شود، به راحتی پاسخگوی مردم خواهیم بود و مدت زمان ثبت نام تا تحویل کارت را به کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهیم رساند.

درخشان‌نیا با اشاره به اینکه 62میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند هستند، گفت: از این تعداد حدود 52 میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده و حدود 10میلیون نفر نیز هنوز نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمندشان اقدام نکرده‌اند.

وی گفت: همه مردم باید برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کنند تا کارها با سرعت و سهولت بیشتری به وسیله کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیک انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها