کد خبر: 337579
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۰۹:۱۶:۲۵
| |

برادران هازارد از اردوی بلژیک خارج شدند

برادران هازارد به دلیل مصدومیت شانسی برای همراهی بلژیک ندارند.

برادران هازارد از اردوی بلژیک خارج شدند
کد خبر: 337579
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۰۹:۱۶:۲۵

اعتمادآنلاین| ادن و تورگان هازارد ستارگان دو تیم باشگاهی رئال مادرید و بوروسیا دورتموند که علیرغم مصدومیت به اردوی تازه تیم ملی بلژیک دعوت شده بودند، در نهایت از این اردو کنار رفتند.

ادن هازارد که یک شب پیش از نخستین بازی رئال در فصل جدید لالیگا مقابل سلتاویگو دچار مصدومیت ماهیچه ای شده و دوره غیبت او بین 3 تا 4 هفته پیش بینی شده بود، با اسناد پزشکی خود به اردوی بلژیک پیوست. روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز علیرغم این دعوت اذعان کرده بود که قرار نیست بر روی سلامت هازارد 28 ساله ریسک کند.

هازارد اکنون و در روز سه شنبه در حالی اردوی بلژیک را ترک کرده که پیش تر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید عنوان کرده بود که هازارد شرایط همراهی بلژیک در دو مسابقه ماه سپتامبر را نخواهد داشت. او اکنون با این امیدواری به مادرید بازخواهد گشت که بتواند در دیدار هفته چهارم رئال مقابل لوانته، اولین بازی رسمی خود با لوس بلانکوس را تجربه کند.

وضعیت تورگان هازارد 26 ساله نیز کم و بیش به برادر بزرگش شباهت دارد. او در جریان پیروزی 3-1 دورتموند برابر کلن در هفته دوم بوندسلیگا دچار مصدومیتی از ناحیه دنده شد و در دقیقه 85 همان مسابقه جای خود را به یاکوب برون لارسن داد؛ مصدومیتی که موجب پیش بینی "هفته ها" غیبت را برای تورگان شده و روبرتو مارتینز نیز احتمالا با مشاهده وضعیت او در تیم ملی، قید استفاده از او در این اردو را زده است.

خروج بازیکنان از اردو به دلیل مصدومیت اتفاق تازه ای در بلژیک نیست. پیش از این کوئن کاستیلز، دروازه بان وولفسبورگ نیز به دلیل مصدومیت از اردو کنار گذاشته شده و به جای او هندریک فن‌کرومبروژ (آندرلخت) به اردوی شیاطین سرخ پیوسته بود.

بلژیک در ادامه رقابت های مقدماتی یورو 2020 در روزهای 6 و 9 سپتامبر به ترتیب در مقابل سن مارینو و اسکاتلند قرار خواهد گرفت.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها