کد خبر: 337628
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۰:۰۸:۱۰
| |

رئیس فدراسیون عراق تصمیم به استعفا گرفته است

یک سایت عراقی مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق تصمیم به استعفا از سمتش گرفته است.

رئیس فدراسیون عراق تصمیم به استعفا گرفته است
کد خبر: 337628
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۰:۰۸:۱۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال عراق رقیب اصلی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین است. این تیم اکنون در منامه حضور دارد تا در اولین بازی این مسابقات برابر بحرین صف آرایی کند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال عراق در شرایط خوبی به سر نمی برد و درگیری ها میان اعضای فدراسیون و رسانه ها همچنان باقی است. نوک پیکان اتهامات به سوی عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نشانه گرفته شده است. اولین جنجال بوجود آمد مربوط به تمدید قرارداد کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق بود.

بسیاری از رسانه ها و حتی نائب رئیس فدراسیون فوتبال عراق عبدالخالق مسعود را متهم کردند به همدستی با مدیر برنامه ایرانی این سرمربی اسلوونیایی که می خواهد به عراق ضربه بزند و مانع از راه یابی عراق به جام جهانی 2022 شود.

جدیدترین خبر دست داشتن رئیس فدراسیون فوتبال عراق در جعل و دست کاری مدارک عدنان درجان، بازیکن سابق تیم ملی عراق برای کاندیداتوری ریاست عراق در سال گذشته بود. مسعود مدارک این کاندیدا را دست کاری کرده تا کاندیداتوری اش رد شود و خودش دوباره سکان ریاست را به دست بگیرد.

امروز سایت «اسپورت عراق» خبر داد که عبدالخالق مسعود تصمیم گرفته تا بعد از بازی اول عراق در انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل بحرین از سمتش استعفا بدهد. دلیل این امر نیز به نظر می رسد او در مدارک عدنان درجان دست کاری کرد و این تخلفش مشخص شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها