حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

برخی می خواهند مقاومت در کشور جواب ندهد/باید سانتریفیوژها را راه اندازی کنیم

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکیدکرد: کسانی در کشور دنبال این هستند تا کار را به نوعی پیش ببرند که مقاومت جواب ندهد یا پیروزی‌ها به حساب مقاومت گذاشته نشود، از این رو باب مذاکره و برخی از مسائل را باز کردند اما ما تنها یک راه داریم و آن مقاومت است.

برخی می خواهند مقاومت در کشور جواب ندهد/باید سانتریفیوژها را راه اندازی کنیم
کد خبر: 337693
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۱:۳۱:۵۹

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی، با بیان اینکه راه پیروزی جمهوری اسلامی ایران مقاومت بود، گفت: ایران با برداشتن گام‌های اول و دوم کاهش تعهدات برجام و انهدام پهپاد آمریکایی به نتایج پیروز بخشی دست یافت و در حال حاضر هم راهی جز برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجام نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما باید سانتریفیوژها را راه اندازی و درصد غنی سازی تا زمانی که آمریکا بر مواضع خود علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد، افزایش دهیم.

وی معتقد است: کسانی در کشور دنبال این هستند تا کار را به نوعی پیش ببرند که مقاومت جواب ندهد یا پیروزی‌ها به حساب مقاومت گذاشته نشود، از این رو باب مذاکره و برخی از مسائل را باز کردند اما ما تنها یک راه داریم و آن مقاومت است.

حاجی بابایی تاکید کرد: در صورتی که دولتمردان آمریکا از مواضع خود عقب نشینی کنند، راه برای اتخاذ راهبردهای دیگر باز می‌شود. جمهوری اسلامی ایران تنها به دنبال فروش نفت و دریافت منابع مالی حاصل از آن است لذا درخواست ما پیچیده و غیرقابل اجرا نیست.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها توان و اراده احیا برجام را ندارند مگر آنکه با آمریکا اجماع کنند اما این اتفاق قطعا بعد از برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجام انجام خواهد گرفت زیرا به نظر می‌رسد دولتمردان آمریکا در برابر مقاومت جمهوری اسلامی ایران از خود انعطاف نشان دهند.

منبع:خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها