حساب‌های جعلی افسران آمریکایی در فیس‌بوک حذف می‌شود

فیس‌بوک اعلام کرد حساب کاربری جعلی افسران وزارت امنیت میهن آمریکا را حذف می‌کند. این حساب‌ها قرار بود وضعیت متقاضیان روادید به آمریکا را بررسی کنند.

حساب‌های جعلی افسران آمریکایی در فیس‌بوک حذف می‌شود
کد خبر: 337743
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۲:۳۲:۰۸

اعتمادآنلاین| فیس‌بوک اعلام کرد در صورتیکه افسران «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا» حساب‌های کاربری جعلی برای رصد متقاضیان روادید به این کشور بسازند، برخلاف قوانین این پلتفرم عمل کرده اند.

«ساراپولاک» سخنگوی این شرکت گفت: مقامات قضایی مانند بقیه افراد ملزم هستند از نام واقعی خود در فیس‌بوک استفاده کنند. ما این سیاست را به طور شفاف و واضح اعلام می کنیم. در این پلتفرم نمی توان از حساب‌های کاربری جعلی استفاده کرد و ما با هر حساب کاربری که قوانین را نقض کند، یکسان برخورد می کنیم.

به گفته پولاک این شرکت نگرانی‌های خود درباره سیاست های مربوط به استفاده از حساب‌های کاربری جعلی را به «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا» اعلام کرده است. همچنین این شرکت حساب‌های جعلی افسران این سازمان را حذف خواهد کرد.

این درحالی است که روز جمعه سازمان «خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا» (یکی از بخش های «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا») اعلام کرد به افسران خود اجازه می دهد با استفاده از حساب‌های کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعی وضعیت متقاضیان روادید به آمریکا را بررسی کنند. این در حالی است که قبلا چنین سیاست‌هایی ممنوع بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها