کد خبر: 337745
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۲:۳۳:۱۵
| |

فدرر پس از حذف از US open:

ناراحت هستم اما دوباره شروع خواهم کرد

تنیسور سوییسی اعلام کرد نمی‌داند در 38 سالگی دوباره می‌تواند فاتح گرند اسلم شود یا نه چون گوی بلورین ندارد.

ناراحت هستم اما دوباره شروع خواهم کرد
کد خبر: 337745
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۲:۳۳:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ راجر فدرر صبح امروز (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گریگور دیمتروف شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. تنیسور 38 ساله سوییسی پس از بازی در مورد شانس دوباره فتح گرند اسلم گفت: به این فکر کنم که می‌توانم شانس‌های بیشتری برای فتح گرند اسلم داشته باشم؟ گوی بلورین ندارم و به همین خاطر نمی‌دانم. امیدوارم شانس داشته باشم. فصل مثبتی بود. اکنون ناراحت هستم اما دوباره شروع خواهم کرد و از آن مطمئنم.

مرد شماره سه جهان درمورد حذف از آخرین گرند اسلم سال اظهار کرد: کمی ناراحت هستم چون پس از چند بازی دشوار احساس می‌کردم خوب بازی کردم. فرصتی بود تا به صدر رنکینگ برسم چون دو روز استراحت داشتم. همه چیز خوب برنامه ریزی شده بود. با این حال باید شکست را پذیرفت و آن بخشی از بازی است. امیدوارم خانواده‌ام را ببینم و بتوانم زمانی را با آنها سپری کنم.

تنیسور سوییسی در مورد برنامه‌اش تا پایان سال گفت: دوست دارم در لاور کاپ، شانگهای، بازل و شاید پاریس و لندن بازی کنم. این اکنون برنامه‌ام است. نمی‌دانم تیم من چه نظری دارند. خوشحال هستم می‌توانم کمی استراحت کنم. به تمرینات برمی‌گردم تا دوباره در مسابقات رقابت کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها