کد خبر: 337765
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۳:۰۸:۲۹
| |

حامد حدادی:

برابر اسپانیا تمام تلاشمان را خواهیم کرد

حامد حدادی، ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: مارک گسول بهترین دوست من در تیم ممفیس گریزلیز بود و ما همیشه با هم صحبت می‌کردیم.

برابر اسپانیا تمام تلاشمان را خواهیم کرد
کد خبر: 337765
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۳:۰۸:۲۹

اعتمادآنلاین| ‎ حامد حدادی در دو بازی قبلی تیم ملی ایران در جام جهانی 2019 مقابل پورتوریکو و تونس 69 دقیقه بازی کرد و 35 امتیاز به دست آورد، اما تلاش او به پیروزی ختم نشد.

سنتر 2018 سانتیمتری تیم ملی ایران پیش از بازی با اسپانیا در جام جهانی و رویارویی با اسپانیا و هم‌تیمی سابقش مارک گسول اظهار داشت: او بهترین دوست من در تیم ممفیس گریزلیز بود. ما همیشه با هم صحبت می‌کردیم و من همیشه پیگیر بازی‌های او بوده‌ام. مارک در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خودش است. من پس از قهرمانی مارک در NBA پیام‌های تبریک زیادی برای او فرستادم. او شایسته قهرمانی در لیگ آمریکا بود.

حدادی و گسول در سال 2008 و تقریباً در یک زمان راهی ممفیس شدند. البته حضور حامد در NBA به خاطر روابط سیاسی بین دو کشور ایران و آمریکا، چندان ساده نبود و برخی هم از حضور یک بازیکن ایرانی در آمریکا اصلاً استقبال نکردند. او با رد پیشنهاد پارتیزان بلگراد راهی آمریکا شد.

حامد حدادی هنوز با تیمی برای فصل آینده قرارداد نبسته است، ولی به نظر می‌رسد که مقصد او باز هم لیگ چین باشد، جایی که برای وی احترام و ارزش زیادی قائل هستند و شرایط برای رقابت مهیاست. حدادی و یائو مینگ، اسطوره بسکتبال چین همیشه با هم مقایسه شده‌اند.

حدادی در مورد بازی با اسپانیا گفت: ما تمام تلاش خود را در زمین برای بازی با اسپانیا خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها