کد خبر: 337774
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۳:۱۷:۳۵
| |

فرمانده دریابانی استان هرمزگان:

284 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های جنوب کشور کشف شد

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف 284 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جنوب کشور خبر داد.

284 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های جنوب کشور کشف شد
کد خبر: 337774
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۳:۱۷:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ حسین دهکی با اعلام خبر کشف سوخت قاچاق در جنوب کشور درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز به‌صورت ویژه در دستور کار مرزبانان فرماندهی استان هرمزگان قرار گرفت.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت در این استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبتهای ویژه و با تلاشهای شبانه‌روزی مرزبانان استان هرمزگان، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار داده شد.

وی تصریح کرد: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آبهای شهرستان سیریک شناسایی و توقیف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در این عملیات یک فروند یدک‌کش خارخی توقیف و 284 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

دهکی با اشاره به دستگیری 12 قاچاقچی و توقیف یک فروند یدک‌کش در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 322 میلیارد و 712 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت غیرقانونی در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را به سودجویان نخواهد داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها