کد خبر: 337826
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۴:۵۳:۰۰
| |

جهت شرکت در اجلاس بودجه بین‌المجالس آسیایی؛

هیات پارلمانی به بغداد رفت/ رحیمی جهان‌آبادی:‌دنبال تحقق اهدافمان در اجلاس بودجه بین المجالس هستیم

روز گذشته هیات پارلمانی کشورمان برای شرکت در اجلاس بودجه و امور مالی بین المجالس آسیایی راهی بغداد شد.

هیات پارلمانی به بغداد رفت/ رحیمی جهان‌آبادی:‌دنبال تحقق اهدافمان در اجلاس بودجه بین المجالس هستیم
کد خبر: 337826
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۴:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیته مالی هیات پارلمانی ایران درباره اجلاس بین المجالس آسیایی بودجه گفت: اجلاس بودجه و امور مالی بین المجالس آسیایی با حضور رییس مجلس عراق و وزیر خارجه جمهوری این کشور از امروز در بغداد آغاز به کار کرده است.

او افزود: هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از آقای نوری معاون اداری مالی مجلس، خانم‌ها ذوالقدر و چنارانی، هیات کارشناسی بین الملل مجلس و وزارت خارجه و اینجانب به عنوان عضو کمیته مالی هیات پارلمانی ایران ضمن حضور بر کمیته اداری مالی در این اجلاس تاکید دارد.

رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی مجلس عنوان کرد: قرار است این اجلاس بودجه دبیرخانه مجمع آسیایی را ظرف امروز و یا فردا بررسی و سپس به تصویب برساند تا در نهایت این موضوع در مجمع عمومی آسیاسی که قرار است در استانبول ترکیه برگزار شود بررسی و به تصویب نهایی برساند.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع آسیایی برای جمهوری اسلامی اهمیت فوق العاده‌ای دارد چراکه این حوزه می‌تواند روابط پارلمانی و روابط بین المللی را بر پایه همکاری‌های بین مجالس آسیایی گسترش دهد، ایران نیز از ابتدا نقش کلیدی و اساسی در این مجمع داشته است، امیدواریم بتوانیم در این اجلاس اهدافی مورد نظر مجلس شورای اسلامی را پیگیری و تامین کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها