ماجرای تعهد 300 میلیونی پرسپولیس به محمد قاضی چیست؟

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که مهاجم سابق این تیم با وجود تسویه حساب، 150 میلیون تومان گرفته و 150 میلیون دیگر نیز باید دریافت کند.

ماجرای تعهد 300 میلیونی پرسپولیس به محمد قاضی چیست؟
کد خبر: 337869
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۶:۲۰:۰۳

اعتمادآنلاین| ‎‌ سعید شیرینی با اشاره به نامه‌ای که سال 93 درباره پرداخت پول محمد قاضی نوشته بود، مدعی شد و گفت: اینکه مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس یک هفته قبل از رفتنش مبلغ 150 میلیون تومان به محمد قاضی پرداخت می‌کند خیلی عجیب است. عجیب‌تر اینکه آنها به این بازیکن متعهد می‌شوند که ظرف 10 روز آینده 150 میلیون تومان دیگر به وی بپردازند و چنانچه این اتفاق رخ ندهد به ازای هر روز مبلغ 10 میلیون تومان به این رقم اضافه خواهد شد. هیچ جایی سراغ ندارم که چنین تعهدی به فردی داده شود اما مدیریت قبل باشگاه پرسپولیس این کار را قبل از رفتنش کرده که واقعا جای سؤال دارد.

وی افزود: سؤال من این است که چرا پرداختی به بازیکنان و مربیان پرسپولیس در روز‌های آخر مدیریت آقایان انجام نشد اما 150 میلیون به قاضی پرداخت شده و چنین تعهدی هم به او می‌دهند؟ من سال 93 به باشگاه پرسپولیس نامه زدم که پرونده طلب قاضی بسته شده و زمان حمیدرضا گرشاسبی نیز وقتی قرار شد همه پرونده‌های شکایتی باشگاه پرسپولیس بسته شود با اسناد و مدارکی که به باشگاه بردم حدود 3 میلیارد بدهی‌ها به همین طریق منتفی شد. چه بسا اگر همکاری بیشتری با من داشتند مبلغی بیشتر از بدهی‌های پرسپولیس کم می‌شد.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در نامه‌ من مشخص است که وضعیت طلب قاضی به چه شکل است اما آقایان حتی به خودشان زحمت ندادند قبل از پرداختی به قاضی تماسی با من بگیرند و قضیه را جویا شوند. باید روشن شود که مدیریت قبلی پرسپولیس چرا یک هفته قبل از رفتنش 150 میلیون تومان به قاضی داد و آن تعهد عجیب را هم برای مدیریت بعدی گذاشت.

برای پیگیری این موضوع و پرداخت پول به محمد قاضی 5 سال پس از نامه تسویه حساب با این بازیکن تماس گرفت که وی پاسخگو نبود.

نامه بدهی پرسپولیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها