دستورات مدیرعامل ایران خودرو درباره بدهی 22 هزار میلیاردی

«فرشاد مقیمی» در نامه پنج بندی دستور داد تا مدل جامع ارتباط با تامین‌کنندگان، توسعه و پیاده‌سازی شود.

دستورات مدیرعامل ایران خودرو درباره بدهی 22 هزار میلیاردی
کد خبر: 337904
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۸:۱۷:۴۰

اعتمادآنلاین| مدیرعامل ایران‌خودرو در نامه‌ای به مدیرعامل ساپکو دستور داد تا همه پرداخت‌ها به تامین‌کنندگان قطعات این گروه با راه‌اندازی سیستم محاسبه دقیق طلب و بدهی بر اساس شاخص‌های مالی و عملکردی سازندگان، نظام‌مند، شفاف و متمرکز شود.


به گزارش ایکوپرس، «فرشاد مقیمی» در این نامه پنج بندی همچنین دستور داد تا مدل جامع ارتباط با تامین‌کنندگان، توسعه و پیاده‌سازی شود.

در بند دیگری از این نامه، توسعه خودکفایی و تعمیق ساخت داخل مواد، قطعات و مجموعه های تولیدی در زنجیره تامین مورد تاکید قرار گرفته است.

تدوین دستورالعمل شاخص‌های تعیین MRP (برنامه ریزی مواد مورد نیاز) قطعات سازندگان و ایجاد کمیته راهبردی تعیین قیمت قطعات جاری و جدید، دو بند دیگر این نامه است که مقیمی پس از نشست مشترک با تامین کنندگان گروه صنعتی ایران خودرو دستور طرح‌ریزی و اقدام آن را به مدیرعامل ساپکو صادر کرد.

مقیمی در این نامه بر لزوم استفاده حداکثری از نظرها، تجربیات و همکاری انجمن های قطعه سازان در تدوین مکانیزم‌های یاد شده تاکید کرد.

گفتنی است مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان اکنون به بیش از 22 هزار میلیارد تومان رسیده است که 9 هزار میلیارد تومان آن مطالبات معوق است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها