آمادگی بالای وزنه‌برداران معلول برای تکرار قهرمانی در پارالمپیک

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان با بیان این که تیم اعزامی به پارالمپیک 2020 توکیو در جهانی قزاقستان نهایی شد، گفت: هدف‌گذاری بر این است که در توکیو دوباره روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

آمادگی بالای وزنه‌برداران معلول برای تکرار قهرمانی در پارالمپیک
کد خبر: 337926
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۰۸:۴۵:۱۷

اعتمادآنلاین| ‎ بابک محمدی در ارزیابی از تیم وزنه‌برداری معلولان افزود: بعد از این که ترکیب نهایی تیم اعزامی به پارالمپیک 2020 توکیو در جهانی قزاقستان نهایی شد هدف‌گذاری بر این است که با برپایی اردوهای منظم تیم را برای پارالمپیک 2020 توکیو آماده کنیم. به همین خاطر بعد از بازگشت از قزاقستان بلافاصله اردوی تیم ملی را برگزار کردیم تا وقفه‌ای در آماده‌سازی تیم ایجاد نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از قزاقستان تورنمنت دیگری برای تیم پیش‌بینی شده است یا خیر؟ گفت: فعلا تا پایان سال به جز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دی ماه و 4 مرحله اردوی آماده‌سازی، برنامه‌ای برای اعزام تیم به مسابقات برون مرزی نداریم. البته چند تورنمنت برون مرزی پیش‌بینی شده که اعزام تیم به یکی از این تورنمنت‌ها بستگی به صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک دارد.

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان پیرامون این پرسش که آیا امکان ایجاد تغییرات در ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک 2020 توکیو وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نفرات اعزامی به جهانی قزاقستان وزنه‌بردارانی هستند که با حضور در چند مرحله مسابقات کسب سهمیه، ورودی پارالمپیک را کسب کردند و جزو بهترینها محسوب می‌شوند. البته در توکیو چون امکان اعزام 8 وزنه‌بردار وجود دارد و در هر وزن تنها می‌توانیم یک نفر به پارالمپیک اعزام کنیم، سعی داریم پس از پایان 4 مرحله اردوی آماده‌سازی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نفرات نهایی را فیکس کنیم.

محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای رکوردشکنی سیامند رحمان در پارالمپیک 2020 دارید یا خیر؟ تصریح کرد: سیامند از وزنه‌برداران آماده و خوبی است که در مصاحبه‌های خود نیز اعلام کرده که در پارالمپیک 2020 توکیو قرار است با قدرت ظاهر شود. البته این که در توکیو قصد رکوردشکنی دارد یا خیر، بستگی به وضعیت جسمانی او و صلاحدید کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک دارد.

وی در پایان با اشاره به حضور کادر فنی حرفه‌ای و قوی در کنار تیم وزنه‌برداری معلولان گفت: با کادر حرفه‌ای و قوی که در کنار تیم وزنه‌برداری است، تیم به دور از هر گونه حاشیه کار خود را پیش می‌برد و امید زیادی داریم که با این تیم دوباره در پارالمپیک 2020 توکیو، از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها