چرا فابرگاس پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟

هافبک اسپانیایی موناکو تاکید کرد که بارها پیشنهاد رئال را رد کرده است چرا که رویا او بازگشت به بارسلونا بود.

چرا فابرگاس پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؟
کد خبر: 337965
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۰:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| سسک فابرگاس از معدود بازیکنان بارسلونا به شمار می‌آید که در بین هواداران رئال هم محبوب است. فابرگاس که الان در موناکو بازی می‌کند فاش کرد که بارها با پیشنهاد حضور در رئال مادرید مواجه شده اما راهی این تیم نشده است.

او گفت: فلورنتینو پرس و قبل از او رامون کالدرون چند بار با من تماس گرفتند که راهی رئال مادرید شوم اما من به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت ندادم.

فابرگاس ادامه داد: پیشنهاد نخست رئال مادرید زمانی بود که تنها 18 سال سن داشتم. پیشنهاد آنها از نظر مالی بسیار بالا بود اما من راهی لیگ برتر انگلیس شدم تا پیراهن آرسنال را بر تن کنم. من راهی رئال مادرید نشدم اما برای همیشه شکرگزار مدیران این باشگاه به خاطر رفتار بسیار خوبشان خواهم بود.

او در پایان گفت: در سن 23 سالگی وقتی مصدوم بودم باز هم با پیشنهاد رئال مادرید مواجه شدم. آنها حاضر بودند که با من قرارداد امضا کنند اما باز هم پاسخ منفی دادم چرا که رویای من بازگشت به بارسلونا بود و در نهایت هم به این رویا خود رسیدم.

فابرگاس بازگشت خوبی به بارسلونا نداشت و مجبور شد که خیلی زود این تیم را ترک کند تا بار دیگر به لیگ جزیره برگردد اما این بار پیراهن چلسی را بر تن کرد و توانست با مورینیو قهرمانی در لیگ جریره را به دست آورد.

او درباره مسی گفت: ما در یکی دو دهه اخیر بازیکنان بزرگی مثل رونالدینیو و رونالدو را دیده‌ایم اما مسی بهترین بوده است. او هفدهمین فصل حضورش در بارسلونا را تجربه می‌کند اما الان آماده‌تر از حتی دوران 18 سالگی‌اش است. مسی هر سه روز موفق به گلزنی می‌شود. او اردوی بارسلونا را ترک می‌کند و راهی آرژانتین می‌شود و بعد از بازی با پیراهن تیم ملی کشورش دوباره به بارسلونا برمی‌گردد و با وجود خستگی زیادی که دارد به میدان می‌رود و موفق به هت‌تریک می‌شود. باور کنید کاری که او می‌کند باور کردنی نیست. او بهترین است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها