کد خبر: 337978
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۱:۰۹:۲۲
| |

اشتغال روستایی اولویت نخست در اعطای تسهیلات بانکی است

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه‌تعاون گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به عنوان یک برنامه ملی مهم در راستای رونق تولید و اشتغال‌زایی اولویت نخست این بانک تعریف شده است.

اشتغال روستایی اولویت نخست در اعطای تسهیلات بانکی است
کد خبر: 337978
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۱:۰۹:۲۲

اعتمادآنلاین| «حجت‌الله مهدیان» روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیریت اداره شعب استان مرکزی، افزود: کمک به توسعه بخش اقتصادی با ایجاد، توسعه و تکمیل طرح‌های اقتصادی از جمله اهداف مهم بانک توسعه تعاون است و عاملیت این بانک در برنامه‌های ملی و توسعه ای در پرداخت تسهیلات اعتباری ضرورت است.


وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک در مدت فعالیت 10 ساله در قالب 2 دوره پنج ساله حاکی از رشد کمی و کیفی در همه شاخص‌ها و بزرگ شدن اندازه و ظرفیت بانک است که این مهم شناخت و افزایش اعتماد در سطوح مختلف حاکمیتی را به همراه داشته است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تکریم ارباب رجوع، رفتار مبتنی بر صداقت، سلامت، شفافیت و شجاعت را از اولویت‌های این بانک دانست و خاطرنشان کرد: اعتمادسازی، استمرار در ارتباط و جلب رضایت مردم بهترین عامل برای برقرای ارتباط و عملکرد مناسب است.


در این نشست از خدمات «ایرج طاهرخانی» تقدیر و« علی وفایی» به عنوان مدیر جدید اداره شعب بانک توسعه‌تعاون این استان معرفی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها