کد خبر: 338074
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۶:۳۹:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

پروژه‌های توسعه دولت در کشور متوقف نمی‌شود/ سفرهای استانی اعضای دولت به تاکید رئیس‌جمهوری است

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید کرد: تمام پروژه‌های توسعه‌ای اجرایی شده در کشور پیگیری خواهد شد و دولت اجازه نمی‌دهد هیچ پروژه توسعه ای متوقف شود.

پروژه‌های توسعه دولت در کشور متوقف نمی‌شود/ سفرهای استانی اعضای دولت به تاکید رئیس‌جمهوری است
کد خبر: 338074
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۶:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان نورآباد ممسنی در استان فارس، به خبرنگاران گفت: سفر اعضای دولت به استان‌ها از تاکیدات رئیس جمهوری است.

معاون پارلمانی دولت ادامه داد: پیگیری طرح‌های عمومی اجرایی شده، بازدید از پروژها و بررسی روند آنها، گفت و گو با مردم برای در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتن، از اهداف این سفرها است.

امیری با تاکید براینکه تمام مطالب مطرح شده از سوی مسئولان و مردم تحت عنوان مشکل، در هیئت دولت یا سازمانها و دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود، گفت: سفر به شهرستانهای رستم و نورآباد ممسنی هم با همین اهداف انجام شد.

گفتنی است؛ امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری صبح امروز در سفر به استان فارس از پروژه‌های مختلف شهرستان‌های رستم و نورآباد ممسنی بازدید و در همایش حقوق شهروندی شرکت کرد.

معاون پارلمانی دولت همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی گیاهان دارویی استان فارس در شهر بیضا و جلسه شورای اداری استان که در شیراز برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها