محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل در مجلس:

برای خروج بازار خودرو از التهاب، باید اجازه ورود خودروهای خارجی را داد/ وزیر صمت در مدیریت منابع انسانی عملکرد خوبی داشته است/ زمان مناسبی برای استیضاح نیست

نماینده اردبیل در مجلس دهم گفت: مدت‌هاست مجموعه عواملی باعث شده مشکلات اقتصادی زیادی برای کشور ایجاد شود. از خروج آمریکا از توافق برجام گرفته تا تحریم‌های متعدد اقتصادی، کمبود مواد اولیه و عدم‌نظارت برخی دستگاه‌ها در مبارزه با فساد. بنابراین فضایی ایجاد شده که صنعت کشور آن‌طور که باید پیشرفت نکند.

برای خروج بازار خودرو از التهاب، باید اجازه ورود خودروهای خارجی را داد/ وزیر صمت در مدیریت منابع انسانی عملکرد خوبی داشته است/ زمان مناسبی برای استیضاح نیست
کد خبر: 338082
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۱۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد فیضی، نماینده اردبیل در مجلس دهم در خصوص وضعیت صنعت کشور گفت: مدت‌هاست که مجموعه عواملی باعث شده اند مشکلات اقتصادی زیادی برای کشور ایجاد شود. از خروج آمریکا از برجام گرفته تا تحریم‌های متعدد اقتصادی آمریکا و هم‌پیمانانش بر علیه ایران و کمبود مواد اولیه و عدم‌نظارت برخی دستگاه‌ها در مبارزه با فساد، فضایی را مهیا کرده اند که صنعت کشور آن‌طور که باید و شاید پیشرفت نکند.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: با توجه به عواملی که ذکر شد نمی‌توان یک نفر را مقصر کندی امور دانست و برای خروج از این شرایط نیاز است که همه افراد پای کار بیایند و با وحدت رویه شرایط اقتصادی کشور را به نفع تولیدکنندگان و در نهایت مردم تغییر دهند.

فیضی در ادامه درباره استیضاح احتمالی وزیر صمت گفت: من با اوضاع و احوال حاکم بر کشور به‌هیچ عنوان با استیضاح آقای رحمانی موافق نیستم و هرچند طرح استیضاح از سوی همکاران را حق آن‌ها می‌دانم، ولی به‌نظر من با حساسیت‌های موجود اصلاً زمان استیضاح وزیر صمت نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: آقای رحمانی در مبارزه با فساد پیشتاز است و از طرفی نشان داده که دنبال تحول در مجموعه خود است و این موضوع را می‌توان در برکناری مدیران خودروساز دید. البته من معتقدم اگر قرار باشد فضا و بازار خودرو از این التهابی که گرفتار آن شده جدا شود نیاز است خودرو‌های خارجی راحت‌تر وارد کشور شوند تا رقابت در این حوزه به‌طور واقعی به منصه ظهور برسد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر صمت در همین مدت کوتاهی که وزیر بوده در مدیریت منابع انسانی و جوان‌گرایی عملکرد خوبی را از خود به‌جای گذاشته است.

منبع: رویداد24

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها