کد خبر: 338097
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی ووشوی زنان:

می‌توانیم 3 طلای جهانی خود را در ساندا تکرار کنیم

سرمربی تیم ملی ووشوی زنان در بخش ساندا گفت: با توجه به شرایط خوب حاکم بر تیم ملی، می‌توانیم همانند گذشته از سه سهمیه خود در رقابت‌های جهانی، سه مدال طلا کسب کنیم.

می‌توانیم 3 طلای جهانی خود را در ساندا تکرار کنیم
کد خبر: 338097
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ راضیه طهماسبی‌فر در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی ووشو بانوان در کرمانشاه، از آمادگی خوب زنان سانداکار برای حضور در رقابت های جهانی شانگهای چین خبر داد و اظهار کرد: تاکنون دو مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سرگذاشته‌ایم و سومین مرحله اردو نیز از 9 شهریور در کرمانشاه آغاز شده و تا هیجدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی دو مرحله دیگر اردو پیش رو داریم، عنوان کرد: اردوی چهارم نیز از 22 شهریور تا هشتم مهر به میزبانی کرمانشاه خواهد بود و پس از آن پنجمین و آخرین مرحله اردو را در تهران برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ساندا اضافه کرد: سه بانوی سانداکار تیم ملی ووشو روز 24 مهر برای حضور در مسابقات جهانی 2019 عازم شانگهای چین خواهند شد.

او با بیان اینکه بانوان سانداکار تیم ملی ووشو تا این مرحله اردوها و تمرینات خوبی داشته اند، افزود: باتوجه به اینکه در دوره های گذشته از سه سهمیه خود سه مدال طلا کسب کردیم، برای همین در این دوره هم انتظار این است که این قهرمانی ها را تکرار کنیم.

طهماسبی فر تاکید کرد: باشرایط فعلی حاکم بر اردوی تیم ملی و آمادگی بازیکنان می توانیم سه طلای جهانی خود را در ساندای زنان تکرار کنیم.

او یادآورشد: البته برای رسیدن به این هدف رقیبان سرسختی از کشورهای آسیای شرقی همچون چین، فیلیپین، ویتنام، مالزی و... داریم که راه را دشوار می کند، اما دست یافتنی است.

اردوی سوم تیم ملی ساندای زنان با حضور شهربانو و الهه منصوریان و مریم هاشمی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و چهار حریف تمرینی در آکادمی ووشو مریم هاشمی کرمانشاه درحال برگزاری است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها