نمایش «فقط چهل روزه بودم» در تماشاخانه ماه به روی صحنه می‌رود

نمایش «فقط چهل روزه بودم» نوشته مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مسعود طیبی ار 10 مهرماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

نمایش «فقط چهل روزه بودم» در تماشاخانه ماه به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 338116
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی قرار است از 10 مهرماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه برود.

به تازگی نیز صفحه نمایش این اثر نمایشی در سایت تیوال بازگشایی شده است و علاقه‌مندان به دیدن آثار ژانر وحشت می‌توانند ‌عکس‌های نمایش، تیزر و کلیه مطالب مرتبط با این این اثر نمایشی را مشاهده کنند.

این نمایش که با رده‌بندی سنی+15 اجرا می‌شود داستان زنی است که با آخرین اثر ادبی همسرش زندگی می‌کند و سیری معنوی در باب مرگ و دیدگاه انسان‌ها به مرگ دارد که نمی‌خواهند از عزیزان خود جدا شوند، همچنان که در روایت‌های بسیاری نیز اشاره شده روح پس از مرگ تا چهل روز به دلیل دلبستگی به عزیزان در اطراف خانه خود حضور دارد و پس از قطع دلبستگی دنیای ماده را ترک می‌کند.

نمایش «فقط چهل روزه بودم» نوشته مسعود هاشمی‌نژاد و تهیه کنندگی صادق زارعی است.

این اثر نمایشی اردیبهشت 98 در بخش اساتید بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در پلاتو اجرای تئاترشهر روی صحنه رفت.

در این نمایش ایمان میرهاشمی و آرزو صفی یاری ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار اول کارگردان: کامران حاج علی اکبر، دستیار دوم کارگردان: حامد جبارزاده، منشی صحنه: غزال مهدی زاده، طراح نور: مجتبی گیویان، طراح صحنه: سعید آرین مجد، طراح لباس: متین کی منش، طراح صدا: یونس عبداله پور، گریم: بتسابه نعیمائی، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: سمیه طیبی، نگار امیری، ساخت تیزر و تبلیغات: استودیو زروان، طراح پوستر: سینا سیدآبادی، عکاس: فائزه خاکی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها