کد خبر: 338170
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۰:۳۷:۰۹
| |

ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران مربی چین تایپه شد

عضو پیشین تیم ملی تکواندوی ایران که اواخر دهه 80 مربی تیم ملی تیم ملی چین تایپه بود، یکبار دیگر به کادر فنی این تیم اضافه می‌شود.

ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران مربی چین تایپه شد
کد خبر: 338170
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۰:۳۷:۰۹

اعتمادآنلاین| امید غلامزاده با مسئولین تکواندوی چین تایپه برای مربیگری تیم ملی این کشور تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو به توافق رسیده است. او که مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت‌های جهانی، جام جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد از ابتدای ماه آینده میلادی کار خود را تیم ملی این کشور آغاز می‌کند.

غلامزاده در این مورد گفت: چند ماهی است که در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون تکواندو چین تایپه هستم و در نهایت برای یک همکاری یکساله به توافق رسیدیم.

او افزود: چین تایپه برای حضور در المپیک از طریق رنکینگ هیچ شانسی ندارد، به همین دلیل نگاه ما رقابت‌های قاره‌ای است. تلاش ما این است که نمایندگان خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم. تقریباً هفت ماه زمان داریم تا رقابت‌هایی که قرار است در «ووشی» چین برگزار شود و برای این مدت نیز برنامه‌های خوبی داریم.

مربی تیم نوجوانان ایران در رقابتهای جهانی سال 2016 کانادا در پایان گفت: ان‌شاءالله برنامه‌هایی که تدارک دیده‌ایم به خوبی اجرا شود تا بتوانیم در رقابت‌های قاره‌ای سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران چین تایپه به دست بیاید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها