کد خبر: 338226
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۲:۱۳:۵۹
| |

مرکل در زمان پخش سرود ملی کشورش نشست!

صدراعظم آلمان که برای دیدار با رهبران چین وارد این کشور شده است، در زمان پخش سرود ملی کشورش در مراسم استقبال رسمی از او مجبور به نشستن روی صندلی شد.

مرکل در زمان پخش سرود ملی کشورش نشست!
کد خبر: 338226
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۲:۱۳:۵۹

اعتمادآنلاین| در تصاویری که از مراسم استقبال رسمی امروز چین از مرکل با حضور لی کچیانگ، نخست وزیر این کشور منتشر شده، مرکل در این مراسم و در زمان پخش سرود ملی کشورش مجبور به نشستن روی صندلی شده است؛ رخدادی که مرتبط با لرزیدن های مکرر او در زمان دیدارهای رسمی اخیرش از جمله در فنلاند و شهر برلین است.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان طی سفر خود با چالش مهم برقراری تعادل بین مطرح کردن نگرانی‌های حقوق بشری به مقامهای چین و عمل به نفع مراودات اقتصادی با این کشور به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری آلمان مواجه است.

آنگلا مرکل در چین با «لی کچیانگ»، نخست‌وزیر چین دیدار کرده و قرار است عصر امروز نیز با شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری این کشور دیدار و صرف شام داشته باشد.

چین، یکی از بزرگترین شرکای تجاری آلمان به شمار می‌رود و این رابطه تجاری برای آلمان که بزرگترین اقتصاد اروپا است، اهمیت بالایی دارد؛ به خصوص آنکه احتمال بروز یک دوره رکود در آلمان نیز مطرح شده است.

آلمان برای مدت‌ها، روابط دوستانه خود با چین را حفظ کرده و برای کارخانجات چین، ادوات مختلف فراهم آورده است؛ با این حال، مراودات مذکور تحت‌الشعاع انتقادهای آلمان درخصوص دسترسی به بازار چین و سیاست‌های تکنولوژیکی این کشور قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها